Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Dum som jag var skrev jag in privata uppgifter. Varför vet jag inte, men jag är nu äldre.

Redigerat av Staffonly
Annons
Postat

Kul med så lång presentation. Och kul att du gillar att syssla med musik så mycket som du gör. Ska bli kul att läsa dina inlägg i framtiden. 😛

Postat

får också hälsa dig välkommen. kul med folk i olika åldrar på forumet, själv är jag född -67.

Postat
Hej och välkommen!
Har börjat (försöka) göra Drumcovers till låtar, men datorn vill inte fungera med .avi filerna som kameran skapar (skulle vara glada om jag fick lite hjälp!!).

Har du prövat VLC Media Player? Länk

MvH

Viktor

Ja, den kan spela upp den, men kan inte spela upp dem någon annanstans och kan heller inte konvertera den eller lägga till den i ''Moviemaker-program'', har två olika.

Postat
Du kan inte köra med en enkel convert to?

Lär ju finnas överallt om man googlar, akta dig för massa skumma bundles dock.

Vilka "movie-maker"-program har du?

MvH

Viktor

Har honestech Video Editor 7.0 och det ''superbra'' moviemaker programmet Windows Movie Maker.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.