Luddmann (oregistrerad) Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Hej Jag har fått ett uppdrag att lägga på IRSC koder på tre cd skivor, men när jag gör ett audio montage i wavelab studio 6, då är alternativet create cd image och cue sheet nergråat, jag kan alltså inte välja det när jag skall göra en image fil, vad gör jag för fel ?
spectacell Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Tjena, har du alternativet "Create named file" ibockad? Har du valt filformat 44.1 kHz, 16 bit wav? Har du "Whole montage" ibockad under source? Svaret bör vara ja på alla frågorna. Hoppas det hjälper. Maila mig annars på support@mi7.com.
Luddmann (oregistrerad) Postat 20 maj 2008 Postat 20 maj 2008 Japp, har allting som du säger ?, får nog ta och maila dig...
Luddmann (oregistrerad) Postat 23 maj 2008 Postat 23 maj 2008 Tack för hjälpen spectacell, För er andra som undrar, så var det mina cd markers som var fel, Nu funkar det
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.