Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Imorse nÀr jag drog igÄng skÀrmen, sÄ var ljudet helt dött, inga indikationer om att nÄn uppdatering hade gÄtt in eller blivit reverserad, för datorn hade inte blivit rebootad.

Drivrutinerna var orörda men datorn hade ingen kontakt med hÄrdvaran.

Minns att jag hade samma problem för en vecka sen, som jag dock skyllde pÄ

SP3.

AlltsÄ det mÀrkliga Àr att jag för ett tag sen drog ner en drivrutin

tror det var

Delta V32 5.10.00.5065

Och den senaste som ligger ute nu Àr

Delta WDM 5.10.00.5057v3

och den har den gamla kontrollpanelen, kan det vara sÄ att maudio dragit tillbaka

den senare?

Jobbar som supporttekniker och detta Àr fan inget jag har sett tidigare, körde dock pÄ den nya drivrutinen ett bra tag innan jag formaterade hÀromsisten utan nÄgra problem.

Kan ju koppla ifrÄn och sÀtta i kortet igen, men vad fan kan det vara som gör att datorn tappar

kontakten med enheten sÄ?

HÄller kortet pÄ att ge sig kanske?

behöver all hjÀlp jag kan fÄ för detta suger verkligen.

Annons
Postat

haahh fan va jag skÀms nu, det var en vistadrivrutin jag har fÄtt in för ett tag sen, har haft den pÄ datorn sÄ lÀnge sÄ jag har inte mÀrkt att jag fick fel.

FÄr köra in den gamla igen och testa maskinen ett tag, men i vilket fall har jag kunnat köra felfritt pÄ den i flera mÄnader och nu dyker dessa probelm upp.

Jag som var sĂ„ nöjd med nya grĂ€nssnittet 😳

Postat

roligt ju! 😏

Jag mÀrkte ocksÄ det dÀr med delta-drivrutinen som de "Ängrade". Jag gick tillbaka till den gamla versionen ÀndÄ, eftersom det saknades avancerade instÀllningar pÄ hardware-fliken. AnvÀnder iofs delta 44, men de anvÀnder ju samma kontrollpanel.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.