Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allihopa.Är ny här på forumet eftersom jag skulle behöva lite hjälp med Ableton live.

Laddade ner demon från deras hemsida för ett par dagar sedanoch jag förstår ingenting om hur man ska göra.Inte heller hittar jag några speciellt bra tutorials,i alla fall ingen som talas/beskrivs på något lättfattlig engelska.

Är det någon som har en steg-för-steg guide på lite lättare engelska eller kanske till och med på svenska ?

Tack på förhand 😉

Annons
Postat
Ärligt talat måste du nog traggla dig igenom lite engelska om du ska haja programmet. Förslagsvis kör du igenom de inbyggda lektionerna som följer med programmet och sedan kan du kolla lite i det officiella forumet på http://www.ableton.com/pages/forum .

Äsch då :/ Var nästan rädd för det,men hoppades på att få ta en lättare väg. Jaja,jag får väl försöka förstå vad som skrivs i deras forum.

Tack för svaret 😐

Postat (redigerat)
Ärligt talat måste du nog traggla dig igenom lite engelska om du ska haja programmet. Förslagsvis kör du igenom de inbyggda lektionerna som följer med programmet och sedan kan du kolla lite i det officiella forumet på http://www.ableton.com/pages/forum .

Äsch då :/ Var nästan rädd för det,men hoppades på att få ta en lättare väg. Jaja,jag får väl försöka förstå vad som skrivs i deras forum.

Tack för svaret 😳

sök på abletoninc på youtube, dom tutorialsen behöver man inte ens fatta engelska för.. lycka till!! 🙂

länk

Redigerat av pistolpete

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.