tightflesk Postat 19 maj 2008 Dela Postat 19 maj 2008 Hej! Hur gör jag för att ändra takt mitt i en låt till exempel om jag har en låt som går 150bpm och sen mitt i låten vill ändra till 180bpm hur gör jag då utan att behöva göra ett nytt projekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 19 maj 2008 Dela Postat 19 maj 2008 Sök på "Tempo Track" i manualen så hittar du svaret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tightflesk Postat 19 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2008 Sök på "Tempo Track" i manualen så hittar du svaret. mm kollade där men det står att jag ska ta upp project structure list och massa grejer men vet inte var dom grejerna är så om nån kunnde förklara steg för steg hade det hjälpt mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matti Postat 19 maj 2008 Dela Postat 19 maj 2008 (redigerat) testa att ctrl-klicka på ordet tempo i transportfönstret. ctrl+T kan funka också. sen kan du trycka på F1 för kontexthjälp. Redigerat 19 maj 2008 av Matti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.