Jump to content
Annons

Samsung DVD-HR753

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag tror den är bra.

Den måste ju ha några nackdelar, men jag har inte funnit några. Någon som vet?

😑

:musik

Annons
Postat
Hej!

Jag tror den är bra.

Den måste ju ha några nackdelar, men jag har inte funnit några. Någon som vet?

😏

Att den bara har analog kanalmottagare. En liten nackdel eftersom vi inte har nåt analogt TV-nät i Sverige... (förutom kabel-TV).

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Att den bara har analog kanalmottagare. En liten nackdel eftersom vi inte har nåt analogt TV-nät i Sverige... (förutom kabel-TV).

Jag har Com Hem kabel-tv-utbud. Jag läste om detta problem i samband med en annan dvd-spelare som "bara" hade digital mottagare. Försäljaren på BRL sa då till mig att det var ännu sämre, för då kunde man bara spela in det program man just såg för stunden. Med en spelare med analog mottagare kan man tydligen se ett program och samtidigt spela in ett annat.

Jag har provat att se TV6 via min digitalbox (sätta Ext2 på tv-n) och sedan se TV6 utan att ha digitalboxen inkopplad (sätta programplats 6 på tv-n).

Varför är bilden bättre via digitalboxen? Jag har kabel-tv - är inte den bild jag ser via boxen digital?

😏

Redigerat av musik
Postat

Jag har Com Hem kabel-tv-utbud. Jag läste om detta problem i samband med en annan dvd-spelare som "bara" hade digital mottagare. Försäljaren på BRL sa då till mig att det var ännu sämre, för då kunde man bara spela in det program man just såg för stunden. Med en spelare med analog mottagare kan man tydligen se ett program och samtidigt spela in ett annat.

😏

Finns det verkligen sådana som bara har digital mottagare? Jag har bara sett sådana med enbart analog - eller med båda... Har visserligen inte letat så mycket, eftersom jag inte behöver digital tack vare kabel-TV.

musik (oregistrerad)
Postat
Finns det verkligen sådana som bara har digital mottagare? Jag har bara sett sådana med enbart analog - eller med båda... Har visserligen inte letat så mycket, eftersom jag inte behöver digital tack vare kabel-TV.

Magnavox 80 GB. Tror Toshiba och Panasonic har någon också. Pioneer hade en förra säsongen, men de har minskat antalet modeller nu och de som har digital tuner har även analog tuner.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.