Wibom Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maart (oregistrerad) Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur.... vill du att det ska vara RCA i båda ändarna? kolla hos Thomann, de har rätt mycket. Ev. får du köpa flera, 64-kanalsmultikablar är inte jättevanliga... speciellt inte RCA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henrik.brunzell Postat 15 maj 2008 Dela Postat 15 maj 2008 Sök på "proel" på 4sounds hemsida, och bläddra lite, så kommer du att hitta en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pianoman Postat 21 januari 2009 Dela Postat 21 januari 2009 vanliga RCA kablar kan du köpa på vilken teknikaffär som helst om kvaliten inte är så viktig för högst 100:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 21 januari 2009 Dela Postat 21 januari 2009 (redigerat) Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur.... Har du en mixer med 16 kanaler in och 16 aux-sends?!?!?! 🙂 Det tror jag blir svårt att hitta i en och samma kabel, däremot kan du ju köpa åtta stycken sådana hära. Redigerat 21 januari 2009 av lavrell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.