5thSeason Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Hej på er alla här på Studio.se 😆 Har prenumererat på tidningen ett tag nu men har inte upptäckt forumet innan, så ja har suttit och surfat runt lite och insett att det verkar helschysst här. Riktigt bra stämning och alla har samma sköna intresse: musik! 😆 Hursomhelst så är mitt namn Goran och jag är 19 år gammal. Mitt musikintresse började när jag var ca 8-9 och började spela lite gitarr i skolan. Jag spelar gitarr än idag men har spelat aktivt i ca 5-6år så lite kunskap inom gitarr-området kan jag påstå att jag har. Detta har också lett till att jag har börjat skriva egen musik med ganska hög variation (rock/pop, hiphop, soul, blues, RnB, reggae, progressive, spanskt osv). Har under de senaste åren blivit mer och mer intresserad av musik-produktion och har börjat spela in lite smågrejer när jag haft tid (www.myspace.com/the5thseasonproject) men det har inte utvecklats så mycket då det enda jag har att gå på är en lightsnake kabel som jag spelar in med, men man måste börja någonstans eller? Planerar på att fixa en liten hem-studio i sommar och jag tror nog att studio-forumet kommer att förbereda mig ganska bra inför mina inköp och kunskaper om musik-produktion så att jag verkligen kan skapa den musik jag vill. Jag hoppas att jag kommer trivas här på forumet då som sagt, stämningen verkar skön och medlemmarna är väldigt trevliga, kunniga och hjälpsamma. Tack för mig 🙂 Goran "5th Season"
Novembernatt Postat 15 maj 2008 Postat 15 maj 2008 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.