Jump to content
Annons

Dansbandssörja i SVT

Recommended Posts

Postat
Att sparka på dansbandsmusik är bland det mest politiskt korrekta jag vet, i synnerhet bland musiker

Må vara hänt 😛 ... om en sanning upprepas tillräckligt många gånger så blir den lätt en PK klyscha. Icke desto mindre sann för det 😎

Summerat o klart:

Dansband är skit

TV-s dokusåpeelände är oxå skit

/PKBengt

SumSummerat: TV=Skit.

I stora drag - JA!

I dessa tider med evinnerliga dokusåpor, vanliga såpor, matlagningsprogram, krystade tävlingar, kändisar som dansar, regisserade talkshows, sport och annat skit som bara väller ut i obegränsad mängd i alla kanaler, så är det skönt att ha ett omfattande DVD-bibliotek att ta till i stället. Känns som om jag har ett större utbud i mina hyllor än vad alla kanalerna har tillsammans... 😏 Det enda jag ser på TV är i stort sett nyheter, naturprogram, på spåret, melodifestivalen och så ska det låta (de två senare är väl inte så "politiskt korrekta" om man är musiker, men kul att se ändå... 😛 ).

Annons
  • Svar 60
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.