musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 (redigerat) Hej! Var får man tag på en sån? Alla linnen man ser i affärerna har jättestora hål för armarna - så man ibland ser ända ned till sidan av magen. Jag söker efter ett linne, tank top, som har minmalt litet hål för armarna och som smiter åt runt axlarna som sjutton. Var? ☺️ :musik Redigerat 13 maj 2008 av musik
musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 (redigerat) Lite grann som detta linne/denna tank top. Men den skulle ha smitit åt ännu mer - detta verkar vara sladdrig bomull. Finns det ingen i polyester nånstans? Jag tänker lite mer på såna som sprinterlöpare har. Den får gärna täcka lite av axlarna. ☺️ :musik Redigerat 13 maj 2008 av musik
Umemagnus Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 du kan säkert hitta det på HM:s damavdelning eller nåt....
musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 du kan säkert hitta det på HM:s damavdelning eller nåt.... Då går jag dit!
Magpie Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 du kan säkert hitta det på HM:s damavdelning eller nåt.... Då går jag dit! Jag köper oftast mina tighta tank tops på damavdelningarna. I Amerikat går jag lös på barn/ungdomsavdelningarna där det är billigare än vuxensortimentet. Kidsen där är sannerligen storväxta med våra mått mätt, vilket passar min garderob perfekt. 😏
Ultravåld Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 nä inte båda... 😎 Tråden heter ju "...med litet hål för armarna" 😄
musik (oregistrerad) Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 nä inte båda... 😆 Tråden heter ju "...med litet hål för armarna" 😆 Med ett litet hål för vänster arm och ett litet hål för höger arm. Om man nu ska märka ord.
Pazo Postat 17 maj 2008 Postat 17 maj 2008 🙂☺️Musik, var hittar man dom där gosedjuren? Designtorget säljer dem. annars finns de också i utvalda butiker Vill du vet amer exakt vilka så är det bara att gå in på www.kissochbajs.com (har haft ögonen på dem allt för länge)
musik (oregistrerad) Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 När jag var liten var mindre favoritsysselsättning att leka med tanks. 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.