One night in The Trance Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 Hej, jag hade installera en plug, Plugin hamnade i båda Vst mapp och Dxi, det gör inget va? om det hamma i vst mapp och dxi, eller måste man väljer en av de när man installera? kan man har båda vst och dxi fast det e samma intrumment( exempel i cubase)
helguz Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 (redigerat) DXi är ju DirectX och är till för de program som stödjer det. VST är Steinbergs påhitt och fungerar givetvis bra i cubase och wavelab. Så kör du Cubase välj VST versionen som första hand när du ska lägga in pluggar på kanaler Du kan ha både DXi och VST installerat. Redigerat 23 oktober 2004 av helguz
dede Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Jag kör Sonar. Välljer jag NI Battery som Dxi får jag bara ut den i stereo vilket ju är rätt värdelöst. Väljer jag den som Vst så får jag ut den som jag vill med separata trumkanaler helt problemfritt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.