FredrikMikaelsson Postat 12 maj 2008 Dela Postat 12 maj 2008 Jao, då har jag kommit över en extra skärm. Behöver datorn något extra grafikkort eller räcker det med någon slags switch? / Fredrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 12 maj 2008 Dela Postat 12 maj 2008 Du ska förstås ha ett grafikkort med två utgångar. Det har i pincip alla grafikkort som finns i dag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 13 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 13 maj 2008 Grejen är att burken har några år på nacken... det är ett runt uttag bredvid det vanliga skärmuttaget, kan jag använda det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Grejen är att burken har några år på nacken... det är ett runt uttag bredvid det vanliga skärmuttaget, kan jag använda det? låter som s-video.. jag körde med det till min andra skärm på min gamla P4.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 14 maj 2008 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2008 Grejen är att burken har några år på nacken... det är ett runt uttag bredvid det vanliga skärmuttaget, kan jag använda det? låter som s-video.. jag körde med det till min andra skärm på min gamla P4.. Ja det är det nog, ska prova, ska bara handla sladd. Tack för svaren från er båda! / Fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 14 maj 2008 Dela Postat 14 maj 2008 Grejen är att burken har några år på nacken... det är ett runt uttag bredvid det vanliga skärmuttaget, kan jag använda det? låter som s-video.. jag körde med det till min andra skärm på min gamla P4.. Ja det är det nog, ska prova, ska bara handla sladd. Tack för svaren från er båda! / Fred Glöm inte att s-video är en tv-kabel, du kan alltså använda en tv som skärm! Ger dock inte så bra upplösning, men bra om man ska ha ett grafiskt perspektiv över någonting! köp ett nytt grafikkort istället, finns många som duger för dina funktioner under tusenlappen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 20 maj 2008 Dela Postat 20 maj 2008 när jag körde pc o behövde två skärmar köpte jag ett kort som stdöjder det för runt 300:- dessutom e det bättre o köa på det för oftast så snor grafiken RAM om du int ehar separat kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 20 maj 2008 Dela Postat 20 maj 2008 Matrox G450 finns ju för relativt låg peng och funkar bra på äldre dator. http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010036261 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 20 maj 2008 Dela Postat 20 maj 2008 (redigerat) ooops. Dubbelpostning.. Tar bort! Redigerat 20 maj 2008 av hegobald Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 20 maj 2008 Dela Postat 20 maj 2008 Säger som alla andra, köp ett nytt grafikkort. Behöver inte kosta mer än 400 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.