Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Beställ Studio Special. Vi har samlat de 11 bästa artiklarna i serien Spår för spår, till ett riktigt ovanligt matigt specialnummer.

Nu pratar vi mycket läsning och massor av tips från Sveriges producent- och musikerelit.

• Adam Tensta med Ears och Howared Who

• Peter, Bjorn and John med Björn Yttling

• Cardigans med Michael Ilbert

• Salem al Fakir

• The Attic med Michael Feiner och Eric Amarillo

• Stonebridge (Sten Hallström)

• Eric Gadd

• The Hives med Pelle Gunnerfeldt

• Esbjörn Svensson Trio med Janne Hansson

• Christian Walz

• Kent

• In Flames

• Darin med Peter Månsson

För mer information och beställning: www.studio.se/studiospecial

• 3 veckor senare...
Annons
Postat (redigerat)

Jaha, om jag vill veta hur Armin Van Buuren spelar in o mixar...vilken tidning ska jag läsa då? ...svenskt e inte riktigt min grej 😛

Redigerat av Powel
Postat
Jaha, om jag vill veta hur Armin Van Buuren spelar in o mixar...vilken tidning ska jag läsa då? ...svenskt e inte riktigt min grej 😉

Allt passar inte alla här i världen

Postat

Det verkar inte som ni har ändrat sedan förra gången;

Ja, tack! Jag är prenumerant på Studio och vill beställa Studio Logic Special för endast 79 kronor.

Postat
Jaha, om jag vill veta hur Armin Van Buuren spelar in o mixar...vilken tidning ska jag läsa då?

Ja det kan man verkligen fråga sig. 🤪

Armin har förmodligen spenderat lika mycket tid i studion som Cyndee Peters har i gymmet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.