Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Jag har köpt ett Emu 0404 och jag kan bara fått ut ljudet på dom digitala utgångarna inte på dom analoga. Va är detta för trams...................

Jag gått igenom manualen flera flera gånger men inte står där något som gör detta problem bättre.

Är detta ett skämt eller.....

Är det någon som har haft samma problem så hör av dej

Lars Svendsen

Annons
Postat
Jag har köpt ett Emu 0404 och jag kan bara fått ut ljudet på dom digitala utgångarna inte på dom analoga. Va är detta för trams...................

Kanske var därför svenskarna röstade nej till EMU...? 😄

Sorry, börjar bli trött nu... 😳

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Jag hade samma problem med EMU 0404. Det var mitt moderkort som inte ville acceptera kortet. Som tur var fick jag pengarna tillbaka. Be affärens "data-Nisse" ta en titt. Eller kolla på ditt moderkorts hemmsida. Hoppas du har bättre tur än jag.

Postat

Kanske var därför svenskarna röstade nej till EMU...? 😄

Sorry, börjar bli trött nu... :rolleyes:

HAha!

Sorry,, det där var kul,,

Typiskt min humor 😳

Postat

När jag installerade ett EMU 0404 på min polares dator så var det inga problem med moderkortet...

Men vi hade också problem med att få in ljudet... Men det visade sig att tele-ingångarna var så jäkla hårda så man fick knappt in kabeln ända in... Man var tvungen att trycka skithårt tills det sa klick.

Det var vårt problem iaf. =)

Love.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.