Jump to content
Annons

Visning i Örebro Konsthall framflyttad!

Recommended Posts

audioexcitement (oregistrerad)
Postat

Ljuddemonstrationen som snart skulle äga rum i Örebro Konsthall är nu framflyttad till ett senare tillfälle.

Högtalare som hänger ner från taket och är handgjorda i metall, som serverar ett ljud i referenskvalitet har gjorts uppmerksamhet om att den skulle visas i Örebro den 12:e maj

Såhär ser serien ut:

En subbas i klotform, utrustad med ett trekanals slutsteg, för direktinkoppling av ett par stativare.

En hängande passiv, klotformad subbas som tål massor av Watt.

Stativare i två storlekar som kan beställas i 16.000 olika färgval och har en ljudkvalitet som fått den placerad i en av New York's större studios.

Vänligen

Thomas Bergman

0765 664541

Annons
audioexcitement (oregistrerad)
Postat
Framflyttat? Jag visste inte ens det skulle ske. Var har det här annonserats?

Jag var osäker på om jag inbjudit er på forumet så jag skrev detta för säkerhets skull.

Jag har gått ut med det på olika forum och skrivit om det i nyheter inne på hifimusic.se

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.