gol Postat 31 oktober 2004 Dela Postat 31 oktober 2004 Efter att ha varit medlem här i snart ett år, vet man (iaf jag) vilka man ska lyssna på och vilka, vars åsikter man ska ta med en nypa salt. Det är ju upp till en själv att sortera ut skräpet .. som alla andra forum finns det en del som förpestar. Det är bara att blunda och inte lägga sig i ... Kör på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 War, huh, yeahWhat is it good for Absolutely nothing Uh-huh War, huh, yeah What is it good for Absolutely nothing Say it again, y'all https://www.studio.se/index.php?showtopic=15061 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Bullshit. Långt viktigare på ett internetforum av detta slag är att (edit: när man är ny) vara tyst och lyssna.Egentligen också precis som I Det Riktiga Livet. 😱 Det var det dummaste jag har hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Jag har inte märkt så mycket arrogans eller liknande här, men när jag ser det tycker jag det är mest konstigt och onödigt. Jag tror dom flesta "hänger" för att lära sig och ha kul, då kan man väl bara skita i dom "dumma" frågorna. Men som sagt, tycker inte detta är ett stort problem här... Nån som såg Matrix-dokumentären förresten?? 😉 Jäkligt intressant!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 folk snackar for mkt goja (inkl. mig sjalv). battre att tipsa om bra bocker ist. tex mixing with your mind - mike stavrou Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 Lyssna på alla andra och sluta klaga på min hemsida... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.