Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan, jag söker en preamp för inspelning via datorn. Jag spelar hårdrock & metal, men mest hårdrock

Jag tycker att dessa band har bra ljud: Iron maiden, Judas priest, Metallica, Symphony X m.m

Har hört gott om en preamp som heter ADA mp-1. Kan den tillfredställa mina behov? Hur är Marshall JMP preampen? Finns det något annat?

Jag har en ganska bred smak och jag vill helst inte bli bunden till ett slags ljud. den får max kosta 3k

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Hejsan, jag söker en preamp för inspelning via datorn. Jag spelar hårdrock & metal, men mest hårdrock

Jag tycker att dessa band har bra ljud: Iron maiden, Judas priest, Metallica, Symphony X m.m

Har hört gott om en preamp som heter ADA mp-1. Kan den tillfredställa mina behov? Hur är Marshall JMP preampen? Finns det något annat?

Jag har en ganska bred smak och jag vill helst inte bli bunden till ett slags ljud. den får max kosta 3k

Som vanligt så sök på forumet innan man ställer en fråga. Frågan om preamps brukar dyka upp titt som tätt. Och det bästa svaret man kan få är att gå till närmaste musikaffär och testa.

Postat

Som vanligt så sök på forumet innan man ställer en fråga. Frågan om preamps brukar dyka upp titt som tätt. Och det bästa svaret man kan få är att gå till närmaste musikaffär och testa.

Tackar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.