Jump to content
Annons

Hur spårar man någon?


ThomasJ

Recommended Posts

Var inne i stan idag och gickin i en butik.

Där möts jag av en otroligt vacker tjej som ger mig en gratis telefon.

Givetvis inte helt gratis.

Men ändå, till saken:

Hon var så söt och jag så stressad, vi lixom fick kontakt men jag vart tvungen att rusa, o glömde helt allt vad telefonummer heter.

Allt jag vet är att hon jobbade i en butik tillfälligt, lixom inhyrd säljare och vilken butik hon skall jobba på imorn.

Försökte kontakta butiken, men det gick inte att få kontakt med butiken direkt utan det var tvungen att gå via kundtjänst blabla.

Har mailat butiken o hoppas på svar.

Om inte det ger något så blir det att ringarunt till ca 5 olika butiker imorn för att lokalisera henne.

Måste fåtag på henne.

Någon som har nått tipps?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)
Allt jag vet är att hon jobbade i en butik tillfälligt, lixom inhyrd säljare och vilken butik hon skall jobba på imorn.

Du vet ju var hon jobbar i morgon. Åk dit!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt jag vet är att hon jobbade i en butik tillfälligt, lixom inhyrd säljare och vilken butik hon skall jobba på imorn.

Du vet ju var hon jobbar i morgon. Åk dit!

😆

yes.

Bara det att det e 8 butiker att välja på😄

Men jag skall nog fan setill o hitta henne:P

Vad pluspoäng du kommer ha skaffat när du väl träffar henne... "Där är du ju... jag har sökt dig i två dar i sju butiker..."

Tror du det 🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ok, du menar att du INTE vet vilken butik hon ska jobba i imorgon, men vilken butikskedja. Ok... det är Telenor hos Hemköp?

Säg INTE att du åkt runt för att träffa henne - låtsas som om du hade vägarna förbi. Se om hon känner igen dig.

LYCKA TILL!!

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, ja det verkar nog trovärdigt. "Ojdå, är du här? ja jag ska bara in och handla på DETTA hemköpet idag.. jo jag byter lite ibland... och behöver handla varje dag. Så gör jag, he he he".

Tycker du ska gå fram och fråga hur man stänger av knapplåset på den förbannade telefonen, eller säga att det nog blev fel, att det var ett telefonNUMMER du ville ha... eller påstå att telefonen ringer så fort man går in i en biosalong, för att avsluta med typ "häng med själv ikväll så får du se!".

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, ja det verkar nog trovärdigt. "Ojdå, är du här? ja jag ska bara in och handla på DETTA hemköpet idag.. jo jag byter lite ibland... och behöver handla varje dag. Så gör jag, he he he".

Tycker du ska gå fram och fråga hur man stänger av knapplåset på den förbannade telefonen, eller säga att det nog blev fel, att det var ett telefonNUMMER du ville ha... eller påstå att telefonen ringer så fort man går in i en biosalong, för att avsluta med typ "häng med själv ikväll så får du se!".

Ha, det där sista var ett bra råd! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Haha, ja det verkar nog trovärdigt. "Ojdå, är du här? ja jag ska bara in och handla på DETTA hemköpet idag.. jo jag byter lite ibland... och behöver handla varje dag. Så gör jag, he he he".

Jag byter Hemköp ofta (skiftar mellan fem olika) och handlar definitivt varje dag! Man har vägarna förbi nån kompis eller släkting och köper frukt på väg till/från träning/arbete/andra inköp eller vad f*n som helst...

Å andra sidan gör det ju inget om det inte är trovärdigt.

Nu är det dock förmodligen inget Hemköp det gäller...

😄

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Inte helt ovanligt att säljarens namn står på kvittot. Sen har du Eniro och Facebook som dina vänner.

Lite pinsam om det skulle stå Göran på det.

I matvaruaffärer t.ex. stämmer det ju aldrig.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Namnet brukar nog om inte annat stå på fakturan som kommer sen. Det gjorde det på min, jag blev pålurad en telefon av en söt tjej från the phonehouse med en jäkla fart på munlädret som sålde på Coop Forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Pålurad = När någon plötsligt lägger på eller kastar luren på örat. 🙂

Och det kan han ju inte ha blivit... för det var ju en mobil, va? Det säger väl klick på sin höjd.

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)
... jag blev pålurad en telefon av en söt tjej ...

Men för bövelen a1 🙂 , du har ju en hjärna... Gick du på den lätta 😄 ???

Jäpp det va och blev som det blev, ja va fan man gillar ju brudar eller 😄 närå min gamla mobbe hade rost i chippet 😄 skyller jag på för jag hade full koll 😄 . Men det var lite lurigt 😄 för det stod Telia över allt men det var DE FåN HAOS som sålde i själva verket. Kort sagt den tungan på den bruden ja vi pratar turbo men va fan jag skulle ju ha en ändå så det var väl ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

På tal om spårning, hehe. En gång för inte så länge sen fick jag ett sms där en tjej frågade om jag var rörmokare. Jeg svarade "Nej" och frågade såklart varför hon undrade det. Då skrev hon att hon hade varit på Danskebåten (Norges svar på Finlandskryssning, jag bor i Oslo) och träffat en kille som hette Mathias som jobbade som rörmokare så hon hade skickat sms till alla rörmokare som hette Mathias i hels Norge, tufft gjort 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...