Linus Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 Nämen, nu är det väl dags att hoppa ut i solen - eller vad säger ni? Jag undersöker intresset först och så bestämmer vi plats / tid sen. Så hojta här i tråden! Alla är välkomna, inte bara smålänningar och ölänningar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 Intresserad... Fast datum MÅSTE var 26 eller ett par dar efter... Annars gaaar det icke... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 Jag är på! 🙂 Vilket tidsperspektiv pratar vi om? Typ nu i helgen? Eller under maj? Eller i sommar?? Jag röstar på de två tidigare alternativen, för under sommaren brukar vi flänga runt en hel del. Men det ena behöver ju förstås inte utesluta det andra... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 (redigerat) jag e på! 🙂 dock inte på pipes of scotland! jag har ordentliga problem med det stället!!! edit: fel stad på krognamnet! Redigerat 7 maj 2008 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 jag e på! 😄dock inte på pipes of scotland! jag har ordentliga problem med det stället!!! edit: fel stad på krognamnet! Vad är det för fel på pipes? Till skillnad från Mollys och Lilla puben får ju ett större gäng plats inne på pipes. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 jag e på! 🙂dock inte på pipes of scotland! jag har ordentliga problem med det stället!!! edit: fel stad på krognamnet! Vad är det för fel på pipes? Till skillnad från Mollys och Lilla puben får ju ett större gäng plats inne på pipes. 😄 jag har problem med en bartender som jobbar där som är helt fucked up! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe7 Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Jovisst! Jag är på! Kan vi inte ta Pizzerian i Läckeby så jag inte får så långt hem??? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 jag e på! 🙂dock inte på pipes of scotland! jag har ordentliga problem med det stället!!! edit: fel stad på krognamnet! Vad är det för fel på pipes? Till skillnad från Mollys och Lilla puben får ju ett större gäng plats inne på pipes. 😉 jag har problem med en bartender som jobbar där som är helt fucked up! Är du portad eller? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 jag e på! 🙂dock inte på pipes of scotland! jag har ordentliga problem med det stället!!! edit: fel stad på krognamnet! Vad är det för fel på pipes? Till skillnad från Mollys och Lilla puben får ju ett större gäng plats inne på pipes. 😉 jag har problem med en bartender som jobbar där som är helt fucked up! Är du portad eller? 😉 näe! jag vill bara inte gå dit igen! en av de anställda betedde sig helt uppåt väggarna när jag var där. helt oprovocerat med, så jag tänker inte gå dit igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 själv har man ju flyttat till Göteborg men kommer nog "hem" till småland i sommar så jag e på! ...sommar då menar jag alltså nånstans mellan juni-juli-augusti, vet dock inte när jag e hemma men det låter som en bra idé iaf... Tjosan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 2 september 2008 Dela Postat 2 september 2008 Blir det nåt eller?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 4 september 2008 Dela Postat 4 september 2008 Bump! Ingen kalmarit som känner för en fika/öl/etc nån dag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.