Gipsy (oregistrerad) Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 đ TJA. Jag har lĂ€st lite hĂ€r o dĂ€r om att mixning har olika regler beroende pĂ„ musikstil t,ex Rock mixas inte som RnB. kĂ€nner nĂ„gon till en bra tips mixnings sajt dĂ€r man riktar sig mer mot RnB,soul stuket? Har fĂ„tt ett uppdrag Ă„t de hĂ„llet o jag mĂ„ste TYP lĂ„ta som justin timberlake,pharell. INTE LĂTT FĂR MEJ IALLAFALL. TACK FĂR ATT NI BRYR ER đ
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 (redigerat) Hej Gipsy! Precis som alla andra forum sĂ„ vill man inte ha fler poster i samma Ă€mne. Bara sĂ„ du vet. Sen tror jag att du fĂ„r vara betydligt mer specifik i din frĂ„ga. Ăr du ett tok-blĂ„bĂ€r sĂ„ spelar det liksom ingen roll om man sĂ€ger att "Timbaland skĂ€r allt under 40 hz", och om du hĂ„llt pĂ„ och "mixat" (undrar om ordet betyder samma sak för dig som för de flesta andra hĂ€r förresten... đ ) lĂ€nge kanske du blir irriterad om man föreslĂ„r programmet E-Jay R'n'b. edit: Phattar du dĂ„? Redigerat 23 oktober 2004 av nattvaktaren
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 oktober 2004 Postat 23 oktober 2004 TACK FĂR ATT NI BRYR ER đ Eller hur.
Lundin Postat 25 oktober 2004 Postat 25 oktober 2004 Ăr du ett tok-blĂ„bĂ€r Ahahaha..det dĂ€r ordet ska jag spara đđ garvade nĂ€stan brallorna av mig Gipsy: Testa att anvĂ€nda denna sökmotor och sök pĂ„ dom orden du skrivit hĂ€r.. rĂ€kna med att fĂ„ plöja igenom en hel del information innan du hittar nĂ„got av vĂ€rde
Shadows Postat 25 oktober 2004 Postat 25 oktober 2004 TACK FĂR ATT NI BRYR ER đ Eller hur. Men du bryr dig ju verkligen inte. Aha du var ironisk.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 oktober 2004 Postat 25 oktober 2004 TACK FĂR ATT NI BRYR ER đ Eller hur. Men du bryr dig ju verkligen inte. Aha du var ironisk. Kanske inte. Testa ovanstĂ„ende sökmotor & skriv in "danny cort+bryr sig"
Shadows Postat 25 oktober 2004 Postat 25 oktober 2004 TACK FĂR ATT NI BRYR ER đ Eller hur. Men du bryr dig ju verkligen inte. Aha du var ironisk. Kanske inte. Testa ovanstĂ„ende sökmotor & skriv in "danny cort+bryr sig" Du menar hĂ€r http://www.google.se/search?hl=sv&q=danny+...3%B6kning&meta= hehehe
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 oktober 2004 Postat 25 oktober 2004 (redigerat) đ DĂ€r fick jag sĂ„ jag hĂ„ller kĂ€ften ett tag. Redigerat 25 oktober 2004 av Danny Cort
Lundin Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 SĂ„ hĂ€r...typ ---snippat ur google -------- (Danny Cort @ 5 September 2004, 23:34). ... lol: Danny, hjĂ€lp pöjken ... ovanligt att folk skiter i att cleara samplingar och hoppas att ingen bryr sig om att ... ------------------------------- Anledningen att man bryr sig Ă€r att det sĂ„ ... Hmmmm döljer sig mĂ„nne nĂ„gon annan bakom detta namn ... Majken, Kill All Autotuner, Danny Cort, Nattvaktaren, Disco ------------------------------ Samtliga 6 mĂ„l. Leder gör Danny Webber (Watford) pĂ„ 8 mĂ„l. ... Vi vinner med 3-0 (Miller 2, Cort).. ... hmm.. knappt man bryr sig.. men det blir vĂ€l som vanligt AlltsĂ„: vid tvĂ„ av tre möjliga tillfĂ€llen nĂ€r nĂ„gon bryr sig Ă€r du med... đ inte sĂ„ dĂ„ligt om du frĂ„gar mig... đ
Shadows Postat 26 oktober 2004 Postat 26 oktober 2004 đ DĂ€r fick jag sĂ„ jag hĂ„ller kĂ€ften ett tag. Bullseye!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.