Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet att det blev ett himla rabalder om ljudbruds inlägg om reason som inte fungerade på mac och jag har precis samma problem, största problemet för henne var ju förmodligen piratkopia men jag upplever precis samma sak. Installerar första skivan utan probs och när programmet ska registrera orkesterskivan sä händer fan ingenting. Har byggt upp hoppet i flera veckor inför mitt byte:pc ---->Mac men jag är fan inte långt ifrån att slänga den lilla vita jäveln i väggen, nån som har ett sista tips innan min macbook blir till smulor? 16 lax rakt ner i avloppet....

Annons
Postat
Jag vet att det blev ett himla rabalder om ljudbruds inlägg om reason som inte fungerade på mac och jag har precis samma problem, största problemet för henne var ju förmodligen piratkopia men jag upplever precis samma sak. Installerar första skivan utan probs och när programmet ska registrera orkesterskivan sä händer fan ingenting. Har byggt upp hoppet i flera veckor inför mitt byte:pc ---->Mac men jag är fan inte långt ifrån att slänga den lilla vita jäveln i väggen, nån som har ett sista tips innan min macbook blir till smulor? 16 lax rakt ner i avloppet....
Välkommen till forumet!

Installerar du 3.0 (från program-cd:n) eller 3.05? Den senaste versionen är en Universal Binary som rullar på nya Intel-Mac.

drloop (oregistrerad)
Postat

Har du mailat supporten hos propparna?

Det finns ett tips beskrivet på support sidorna hos propparna som löser ditt probelm. Har haft samma nämligen. Du får ett felmeddelande eller hur? Om du ger mig det så skall jag nog hitta lösningen åt dig....

Postat
Felmeddelande -36 sen står det inom parentes (skit ner dig tjockis du kommer aldrig äga mig /Mac)
  1. Registrera dig hos Propellerhead
  2. Ladda hem senaste versionen
  3. Se till att din användare har skrivrättigheter i mappen för Preferences-filerna. Dvs. ägaren ska inte vara System.

• 7 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.