BootCut Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Jag har lyssnat på den här låten så många gånger nu, så jag kan inte bedömma hur det låter längre. Vore kul att höra vad ni andra har att säga om den. Tack! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekanin Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Inte mycket att klaga på förutom att du borde följa reglerna för forumet å följa modellen för hur man postar. Kanske lite sång på låten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Trevligt, tanken är väl att det ska vara sång på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Jag kan inte sån här musik men det låter väldigt bra. Det kan säkert bli en hit med lite bra sång på.. ? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Bra mix, kanske lite låga trummor. Fundera på text, lite enformig i början. Annars helt ok 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BootCut Postat 23 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2004 Jodå, visst ska det sång på. Men inte min, har precis fått kontakt med en sångerska, så får vi se vad det blir av det. Tack för kritiken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andrew (oregistrerad) Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Väldigt snyggt lir tycker jag. Detaljrikt. Tja en singersongwriterlåt... Helt ok... Bra ljud överlag. Som sagt lite lite låga trummor. Blir nog bra det där med en go sångerska... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Hej! Vackert så. Om sången blir lika bra så är det kanon. MVH Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Snyggt arr. Saknade "sångmelodin" men jag får väl vänta tills sången kommer på! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Ja det kan det.. men det är riktigt bra det här minska bara lite på gitarrernas botten så kommer trummorna fram bättre... och låten kommer andas.... Fick lite D.a.D-vibb av det här..skitnajs!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 23 oktober 2004 Dela Postat 23 oktober 2004 Bland det bätre här på sidan på ett tag. Enkelt, men bra! Skulle föredra sångare framför sångerska, en cool avspänd attitude röst lixom, typ Dave Matthews eller Rob Thomas typ. Gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.