perez Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 hej. Just nu har jag ett ljudkort med 2 in bara. har alltid kunnat spela in på två olika spår. Då klickar man ju bara i dom spåren man vill spela in på å sen REC. Nu hittar jag inte knapparna/funktionerna. Är helt borta, är det bara ngt fönster som jag råkat ta bort eller så? Får nämligen ett ljudkort snart med 8 preams. Så vill lösa problemet innan. hare bra
Gilbert Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Inte så enkelt som att du gjort spåren för smala, då göms vissa knappar...
perez Postat 4 maj 2008 Trådstartare Postat 4 maj 2008 Inte så enkelt som att du gjort spåren för smala, då göms vissa knappar... Nope. Redan kollat
Fumasu Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Vilken program använder du för inspelning? I t.ex cubase finns det en flik i menyn som heter vst connections.. Och där väljer man vilka ingångar datorn ska använda som in 1, 2, 3 osv.. kanske nånting där som hamnat fel?
Gain Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 hej. Just nu har jag ett ljudkort med 2 in bara. har alltid kunnat spela in på två olika spår. Då klickar man ju bara i dom spåren man vill spela in på å sen REC. Nu hittar jag inte knapparna/funktionerna. Är helt borta, är det bara ngt fönster som jag råkat ta bort eller så? Får nämligen ett ljudkort snart med 8 preams. Så vill lösa problemet innan. hare bra Vad är det för knappar du tappat..?? Lägg upp en dump 😑
Matti Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 ...och vilken version har du? I SX3, tryck F1, sök på "record enabling a track". Följ instruktionen.
perez Postat 5 maj 2008 Trådstartare Postat 5 maj 2008 Fan va kul det är när man vaknar och har fått svar 🙂 Jag kör med SX3 så får väl testa att trycka på F1. Återkommer sen .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.