TungGung (oregistrerad) Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Hej! Jag har Logic Express 8 installerat på min iMac. Köpte uppgraderingen till Logic Studio 8 förra veckan... Efter Jam pack content 2 frågas det efter en skiva som heter enbart Logic Studio...nån sån skiva finns inte så jag provade med den första installations-skivan för uppgraderingen. Installationen säger att det är fel skiva (kommer inte ihåg exakt vad det står). Men hur som helst funkar det inte och allt avbryts.... Otroligt irriterande då det är den längsta installation jag varit med om! Dock går det att köra igång Logic, men det är ju inte komplett......mycket märkligt!! Nån mer som har haft problem med detta? Verkligen tacksam för svar! MVH Per
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Det låter som ett fall för Apple supporten. Jag hade en CD (audio content 1) som var kass när jag uppgraderade från 7an så dom skickade en ny men då sa det ifrån att det blev fel om jag inte minns fel. Programmet gick dock att starta så lite lika är det ju.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.