mr twilight Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Är ute efter ett externt ljudkort och en kompis hiitade Firefly 302 Plus. Har inte hört eller hittat någon om det. Har någon här någon erfarenhet av det? Det var ju bra pris på den. Firefly 302
Gilbert Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Det är en del som använder FireFly302 här på forumet och har hittills inte hört någon klaga...
Anders F Postat 4 maj 2008 Postat 4 maj 2008 Min kusin köpte ett och har inte hört något klagomål där heller.
mr twilight Postat 5 maj 2008 Trådstartare Postat 5 maj 2008 Själv kör jag med XP men kompisen kör med Vista. Vi har inte hittat någon information om det finns drivare till Vistan. Någon som vet?
Gilbert Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Ja; http://www.phonic.com/learn/product-knowle...-637?ssolang=en
mr twilight Postat 6 maj 2008 Trådstartare Postat 6 maj 2008 Tackar. Verkar vara ett ok kort enligt det lilla jag hittat på nätet i övrigt. Kanske ska slå till då
DanielK Postat 19 juni 2008 Postat 19 juni 2008 Hej hej.. en följdfråga på Firefly-kortet: Jag har lånat ett sådant för att testa och ev köpa ett eget. Dock kan jag inte få ut någon direkt monitorering!! Någon som vet om man ska göra nåt speciellt för att få detta att funka. I manualen står inget om hur och i Cubase hittar jag ju ett alt. "Direct Monitoring" men det valet är grått, kan alltså inte välja det! Annars verkar ju kortet funka bra, men som sagt man vill ju gärna ha möjligheten att mon. direkt... hjälp? tack /Daniel
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.