Stoneyoung Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 Har hängt här på forumet ett tag och varvat Reasonforumet minst 3 gånger nu så det är väl dax att presentera mig:) Jag heter Johnny, är en 23åring och kommer från Stenungsund. Det är där ifrån jag har fått namnet Stoneyoung Healthy ifrån. Gör all möjlig musik, men nu på senare dar har det blivit rätt mycket åt nintendohållet + en massa sölig house/trance. Råkade surfa in på detta forumet av en slump och har flitigt tagit åt mig av tips osv här sen dess. Sen råkade jag hitta en flik med uppladdade låtar och har lyssnat på väldigt många utav dom vilket har gjort mig lite deprimerad när man hör hur illa ens egna grejer låter om man jämför, eller är det som att äta middag hemma hos nån annan? Kanske smakar min mat bättre i dina öron?🙂
kuriyakin Postat 2 maj 2008 Postat 2 maj 2008 (redigerat) Stjärtlig... ja mena Hjärtligt välkommen! Ska bli intressant och få höra på nintendo låtarna 😎 Och din mat är nog god åxå, fast jag brukar äta med munnen 😄🙂 🙂 Redigerat 2 maj 2008 av kuriyakin
Stoneyoung Postat 2 maj 2008 Trådstartare Postat 2 maj 2008 Ahh med munnen var det ja. Har lagt upp 2st låtar än så länge så det är bara att tanka hem och lyssna:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.