the-great-decay Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Tjena... jag har funderat på att införskaffa en vox tonelab SE (en sånn hära) men det jag undrar är hur det skulle funka i live samanhang ska man koppla den till en förstärkare ? där är ju redan låssas förstärkare i den. och blir det inte lite skumt om man drar den direkt till PA:t. någon som har testat något liknande kanske vet om detta funkar bra. eller någon annan som vet allt kanske kan skriva nått. Tack! /Daniel
Mr_Pants (oregistrerad) Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Jag vill köpa en VOX ToneLab SE, maila mig på sanches@comhem.se om nån har till salu.
hegobald Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 men det jag undrar är hur det skulle funka i live samanhang ska man koppla den till en förstärkare ? där är ju redan låssas förstärkare i den.och blir det inte lite skumt om man drar den direkt till PA:t. någon som har testat något liknande kanske vet om detta funkar bra. eller någon annan som vet allt kanske kan skriva nått. Tack! /Daniel Hej.. Jag snabbtesta en sån för nåt år sedan.. Du kan använda insert/send ut till din egna stärkare på scenen och ta output/trs-out till PA-at. Det kommer att låta störskönt.. men .. Tårta på tårta vill du ju inte ha.. Har du redan en shysst rörhäck med bra gung i så kommer den att bli för fet om du tar den processade utsignalen på VOXen till den.. Aaa?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.