Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag spelar, äter och skiter kromatiskt. Det har gått så långt att jag nu överväger att skaffa kromatiska glasögon.
Anders F Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag spelar, äter och skiter kromatiskt.Det har gått så långt att jag nu överväger att skaffa kromatiska glasögon. 😕😕
Limpan Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 åhå! Passar till allt, ungefär som sweet chili-sås ...men nu menar du väl kromade glasögon? 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 åhå! Passar till allt, ungefär som sweet chili-sås ...men nu menar du väl kromade glasögon? 😕 Nee kromatiska... Du kanske föredrar diatoniska glasögon... 😕
Vallhagen Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Själv tillhör jag stödgruppen dyskromatiker över 40.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Själv tillhör jag stödgruppen dyskromatiker över 40. Jag tror vi får starta en insamling för dig... 😕 Jag har ju en kromatisk skada... 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Fast det är ju nästan mer synd om er som har en mollskada... 😕
Vallhagen Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag tror vi får starta en insamling för dig... Tack sånt värmer oss här nere i tersträsket som aldrig får in fler än åtta på en oktav
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag tror vi får starta en insamling för dig... Tack sånt värmer oss här nere i tersträsket som aldrig får in fler än åtta på en oktav Nä om man skulle ta och gå och rycka lite i sin dolle och hoppas på en överstigande kvint. 😕
KillwithSkill Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag själv sliter med miffolydiska skalor och har förbannat svårt för sega hö!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag själv sliter med miffolydiska skalor och har förbannat svårt för sega hö! Vilket dilemma du har.... Jag lider med dig... 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Jag själv sliter med miffolydiska skalor och har förbannat svårt för sega hö! Fast när livet känns som mest svårt så kan jag tipsa om att kasta in handduken, luta sig tillbaka och lyssna på miffotoniska jävla offer... Det är så soft i det tillståndet... 😕
Neosus Postat 12 juli 2008 Postat 12 juli 2008 (redigerat) Ni behöver inte va oroliga. Det finns ett botemedel nämligen: Kvintcirkeln ...vilket jag använder själv när jag testar synen. 😆 Redigerat 12 juli 2008 av Neosus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.