musik (oregistrerad) Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Hej hej! Jag får önska ALLA en riktigt trevlig Kristi himmelfärdshelg! :musik
Vallhagen Postat 30 april 2008 Postat 30 april 2008 Ja skål på er! För min del blir det långhelg i tält med bergväggar inpå knuten, med början i morrn bitti. Gott. tjing
Pazo Postat 1 maj 2008 Postat 1 maj 2008 För mig blev det alkohol redan lite innan tio på morgonen igår. Med reulsterande spyor + däckning klockan tolv typ 🙂
Lithium Postat 1 maj 2008 Postat 1 maj 2008 För mig blev det alkohol redan lite innan tio på morgonen igår. Med reulsterande spyor + däckning klockan tolv typ 😛 Bara två timmar senare? 🙂
Pazo Postat 1 maj 2008 Postat 1 maj 2008 För mig blev det alkohol redan lite innan tio på morgonen igår. Med reulsterande spyor + däckning klockan tolv typ 😛 Bara två timmar senare? 😲 typ. 😛 haha Började väl dricka kasnke vid 9.30 eller något. vid tolv drog jag hem 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.