Gilbert Postat 12 maj 2008 Dela Postat 12 maj 2008 Digidesign är inte världsmästare på att stödja senaste operativsystemen… 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Xp SP3 är dynga för mig.. Tillåter inte multiboot vad det verkar.. Kolla vilket elakt meddelande jag får fast jag har en äkta XP 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DivineCo Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Jag var på väg att instalera men jag avböt för det kändes mer som ännu ett av dom idiotiska uppdateringar som man behöver för att vara ute på nätet. Varför måste man ha två datorer idag? En som inte är uppkopplad och en som får stå ut med all skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Precis därför jag har dualboot så jag kan välja med en enda dator ☺️ Men XP sp3 gillade inte det! Jag var på väg att instalera men jag avböt för det kändes mer som ännu ett av dom idiotiska uppdateringar som man behöver för att vara ute på nätet.Varför måste man ha två datorer idag? En som inte är uppkopplad och en som får stå ut med all skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Någon som har installerat SP3 i boot camp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Förutsatt att vi pratar om musikdatorer här - varför är det över huvud taget intressant att installera SP3, förutsatt att datorn fungerar OK idag? If it ain´t broken, don´t fix it.... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 Ah, det är mest av nyfikenhet jag undrar. Brukar var väldigt långsam med att installera uppdateringar. Men en dag står man där med en uppdatering av ett program eller hårdvara som kräver SP3 och då kan det vara bra att veta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 13 maj 2008 Dela Postat 13 maj 2008 OK, jag förstår. Ja just nu och ännu så länge verkar det ju i alla fall vara litet si och så med kvaliten på SP3... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.