goodkat Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 (redigerat) Hej! Alldeles färsk här på forumet, hittade hit av en slump då jag googlade och har kollat runt lite och det verkar intressant, därav registrerade jag mig. Är 20 år, bosatt i *** och älskar musik. Producerar lite själv på amatörnivå sedan drygt 2 år tillbaka, mestadels i Reason, men drömmen är väl egentligen att bli professionell... såklart 🙂 Jag är mestadels insatt i psytrance, ambient, techno och elektroniskt men jag är väldigt experimentiell av mig så slutresultatet kan låta hur som helst nästan. Om ni vill kan ni kika in på min myspace sida för att lyssna på några av mina verk, inget märkvärdigt alls men jag tycker det är kul och utmanande och det är väl det som driver mig. MVH Redigerat 27 april 2008 av goodkat
SpahrProject (oregistrerad) Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 Välkommen 😄! Vi är också ny här 😄 men jag tänkte att jag skulle välkomna ändå😉. // The Spahr Project
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.