feffe (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Hur stor plats behövs för en studio? KOntrollrum+trumm/sångrum INklusive väggar et.c Vad är ett minimum? Min käre far har ett landställe. just nu är jag säker på att jag kan få använda en garage sektion till att bygga studio, har inge mått men det får jag på måndag. det är litet som ett vanligt garage... det är kanske i minsta laget? /feffe
MusicGene Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 det finns bra länkar här på forumet om hur man bygger om ett garage till studio
feffe (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Jasså? Tackar får väll söka lite mer då! =)
Neko Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Hälper dig lite på traven. Här Grymt detaljerat på sina håll...
feffe (oregistrerad) Postat 24 oktober 2004 Postat 24 oktober 2004 Hälper dig lite på traven. Här Grymt detaljerat på sina håll... Tack neko! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.