Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! Jag jag har ett M-Audio - mobilepre, Externt USB ljudkort. Har kopplat i mina högtalare i den gröna stereokontakten bak och gitarren i line 1 och mic line 2. USB-sladen är också ikopplad från ljudkortet till datorn. Jag hör ljud från mic och gitarr men datorn verkar inte ta emot några signaler!? Kan höra dataljud ibland men inte samtidigt som gitarren och micen och heller inte direkt efter jag dragit ur dem ur ljudkortet. Måste instalera om drivrutinerna för att höra ljud från datorn igen och starta om datorn. Jag har inaktiverat mitt standardljudkort men får det inte att funka. Vad ska jag göra för att få det att funka?

Redigerat av ericoaaa
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Har du valt M-Audio ljudkortet som standard ljudkort i Windows?

Har du valt M-Audio ljudkortet i ditt inspelningsprogram?

Postat
Har du valt M-Audio ljudkortet som standard ljudkort i Windows?

Har du valt M-Audio ljudkortet i ditt inspelningsprogram?

Jepp redan prövat, fick det att funka en sväng förut men dock bara för en stund=( Funderar på om det kan vara Vista som ställer till det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.