Simulacra Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Hej alla - det är första gången jag postar här men jag har läst en del. Idag hittade jag ett par kompakta magnetskyddade högtalare i grovsoprummet bland en massa utdaterat hifi-skrot. I hopp om att det kanske var fungerande monitorer eller i alla fall okej hemmahögtalare så plockade jag in dem. Modellen heter Mordaunt Short CS-1. Går de att använda till något, tror ni?
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Högtalarna går säkert bra att använda om dom funkar. Mordaunt Short är väl ganska kända så...
audioexcitement (oregistrerad) Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Hej alla - det är första gången jag postar här men jag har läst en del. Idag hittade jag ett par kompakta magnetskyddade högtalare i grovsoprummet bland en massa utdaterat hifi-skrot. I hopp om att det kanske var fungerande monitorer eller i alla fall okej hemmahögtalare så plockade jag in dem. Modellen heter Mordaunt Short CS-1. Går de att använda till något, tror ni? Något skulle de kunna användas till........men kanske inte till analytisk lyssning. Ingenting behöver vara perfekt, men kanske att dessa har för lite ljud för mixning. Thomas Bergman 019-450203
Simulacra Postat 27 april 2008 Trådstartare Postat 27 april 2008 Okej, tack för hjälp med bedömningen. Just nu har jag varken några lämpliga hörlurar, högtalare. monitorer eller pengar så allt är bättre än att lägga ner helt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.