showgrupp Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Hej Jag söker pruducenter/musiker som kan tänka sig hoppa på detta hobbyprojekt som förhoppningsvisst mynnar ut i ngt väldigt positivt. Trots att detta primärt kommer att drivas som just ett hobbyprojekt så söker jag personer som till 100% är seriösa med det dom gör och kan tänka sig att lägga ner tid och kraft utan ersättning. Jag heter Stefan och har planer på att starta en discogrupp bestående av tre medlemmar som skall på scen sjunga till färdiga backings. Det är där du/ni kommer in i bilden. Jag söker alltså du/ni som kan tänka er att skriva och producera 2000 talets disco. Om ni befinner er i Sthlmsområdet är det ett stort plus men inget måste (det finns ju internet). Jag står för allt det logistiska, kontakt med artister/klubbar och er som producenter. Känns det som ett spännande grej för just dig/er som tveka inte att skriva till mig på info@showgrupp.se Sände gärna med ett smakprov på eran musik. MVH Stefan
drloop (oregistrerad) Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Jag skulle gärna vilja höra på er som sjunger... kan man få ett smakprov?
showgrupp Postat 27 april 2008 Trådstartare Postat 27 april 2008 Som det står så sjunger inte jag. SOm du ocksp säkert förstår så är det i startgroparna. Sedan har jag många kontakter med artister, så vilka det som skulle komma att vara intressanta är inte 100 bestämmt. Stefan
ThomasJ Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Låter spännande. PM mig med mer info om hur du tänkt jobba, nåt exempel på musik osv.
showgrupp Postat 10 maj 2008 Trådstartare Postat 10 maj 2008 Tjena Thomas. Kul med intresse. Har du ngn mail så kan jag kontakta dig där- Stefan
Fredrik Karlsson Postat 10 maj 2008 Postat 10 maj 2008 Tjena Thomas.Kul med intresse. Har du ngn mail så kan jag kontakta dig där- Stefan Diggar Alcasarmusik så jag hade gärna testat att skriva nån låt åt er!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.