trakko_man Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Hur gör jag för att få min vamp 2 att funka i FL? har en USB till MIDI kabel, men vet inte hur jag gör
Tenshie Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Hur gör jag för att få min vamp 2 att funka i FL? har en USB till MIDI kabel, men vet inte hur jag gör Uhm, installera drivisar, läs manualen och så vidare 😐 Jag har behringers guitar link själv.. och med den så installerade jag bara drivisarna och sedan så väljer jag "Behringer usb audio" som Input/output under audio settings. Eftersom det även verkar vara en midi-kontroller så får du väl göra likadant under midi output och input, aktivera din v-amp i listan. Här har du en gratis vst plugin för din v-amp annars som du också kan leka med antar jag: http://mokafix.chez-alice.fr/vst/vstamp.html Lycka till 😄
trakko_man Postat 26 april 2008 Trådstartare Postat 26 april 2008 Hur gör jag för att få min vamp 2 att funka i FL? har en USB till MIDI kabel, men vet inte hur jag gör Uhm, installera drivisar, läs manualen och så vidare 😛 Jag har behringers guitar link själv.. och med den så installerade jag bara drivisarna och sedan så väljer jag "Behringer usb audio" som Input/output under audio settings. Eftersom det även verkar vara en midi-kontroller så får du väl göra likadant under midi output och input, aktivera din v-amp i listan. Här har du en gratis vst plugin för din v-amp annars som du också kan leka med antar jag: http://mokafix.chez-alice.fr/vst/vstamp.html Lycka till 🙂 Ska köpa en Zoom G2.1u imorrn! då blir mina bekymmer ett minne blott! 🙂 men annars är nog bara å köpa en guitar link så kopplar man VAMPEN in i den! tack för hjälpen alla fall 😛
basshole Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Ska köpa en Zoom G2.1u imorrn! då blir mina bekymmer ett minne blott! 😛 men annars är nog bara å köpa en guitar link så kopplar man VAMPEN in i den! tack för hjälpen alla fall 🙂 Nu vill jag inte vara svinig men, köper du en Zoom G2.1u är det bara att säga Tjenare! till en radda ljudmässiga problem eftersom de låter riktigt riktigt skitdåligt. Men det är klart, gillar du band vars loggor skrivs med oläsbart, gothigt typsnitt kan det ju vara helt rätt för dig.
Tenshie Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Hur gör jag för att få min vamp 2 att funka i FL? har en USB till MIDI kabel, men vet inte hur jag gör Uhm, installera drivisar, läs manualen och så vidare 😛 Jag har behringers guitar link själv.. och med den så installerade jag bara drivisarna och sedan så väljer jag "Behringer usb audio" som Input/output under audio settings. Eftersom det även verkar vara en midi-kontroller så får du väl göra likadant under midi output och input, aktivera din v-amp i listan. Här har du en gratis vst plugin för din v-amp annars som du också kan leka med antar jag: http://mokafix.chez-alice.fr/vst/vstamp.html Lycka till 🙂 Ska köpa en Zoom G2.1u imorrn! då blir mina bekymmer ett minne blott! 🙂 men annars är nog bara å köpa en guitar link så kopplar man VAMPEN in i den! tack för hjälpen alla fall 😛 Nej nej, inte köpa guitar link, det behöver du ju inte med v-ampen tror jag iaf. Du kan väl bara koppla typ line out från v-ampen till line in på ditt ljudkort eller något annars. Fast jag vill inte säga för mycket för jag har inte testat den själv 🙂
trakko_man Postat 27 april 2008 Trådstartare Postat 27 april 2008 Hur gör jag för att få min vamp 2 att funka i FL? har en USB till MIDI kabel, men vet inte hur jag gör Uhm, installera drivisar, läs manualen och så vidare 😉 Jag har behringers guitar link själv.. och med den så installerade jag bara drivisarna och sedan så väljer jag "Behringer usb audio" som Input/output under audio settings. Eftersom det även verkar vara en midi-kontroller så får du väl göra likadant under midi output och input, aktivera din v-amp i listan. Här har du en gratis vst plugin för din v-amp annars som du också kan leka med antar jag: http://mokafix.chez-alice.fr/vst/vstamp.html Lycka till 🙂 Ska köpa en Zoom G2.1u imorrn! då blir mina bekymmer ett minne blott! 😛 men annars är nog bara å köpa en guitar link så kopplar man VAMPEN in i den! tack för hjälpen alla fall 😛 Nej nej, inte köpa guitar link, det behöver du ju inte med v-ampen tror jag iaf. Du kan väl bara koppla typ line out från v-ampen till line in på ditt ljudkort eller något annars. Fast jag vill inte säga för mycket för jag har inte testat den själv 🙂 Tänkte bara säga att jag har en ZOOM G2 1u nu och är riktigt nöjd! den låter ju suveränt!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.