pompe Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Tja, lirade in lite sång åt en vän till mig med min rörmick, och nu ska jag börja mixa ikväll, tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att testa min rörlimpa! Men hur det med rör på rör? Låter det för runt o färgat? Kul om det kom lite svar innan kvällen /T
Seek Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Lyssna, finns inga regler 😆 Tja, lirade in lite sång åt en vän till mig med min rörmick, och nu ska jag börja mixa ikväll, tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att testa min rörlimpa! Men hur det med rör på rör? Låter det för runt o färgat? Kul om det kom lite svar innan kvällen /T
Claes Holmerup Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Precis! Ger det en lagom och snygg färgning med kombinationen så är det bra - och annars blir det inte bra. Det är bara dina öron som kan avgöra det. 😆
pompe Postat 25 april 2008 Trådstartare Postat 25 april 2008 Självklart, syftade mer på om någon med tidigare erfarenhet kunde beskriva hur det låter tillsammans 😆
IDF Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Självklart, syftade mer på om någon med tidigare erfarenhet kunde beskriva hur det låter tillsammans vad sägs om olika, för olika situationer och olika utrustning?!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.