tordA Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 lolson's Slayerbilder ont i nacken av allt headbangande i en vecka 🙁 en lyckad show med andra ord 😆
Lundin Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Shitpomfritt..är inte det där Kerry King..? Har du provat att tejpa fast en linjal i nacken...med gaffatejp.. 😆
lavrell Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Gitarristen ser livsfarlig ut 🙁 en sak har jag alltid undrat över. Hur fan orkar dom stå och headbanga hela konserten och fortfarande lira rätt + inte svimma av? 😆 jag skulle INTE klara av det iaf 😮😄
Les Paul Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Var på Scandinavium i Göteborg och kollade in gamla hjältarna Slayer, och hu va bra det va! Lite kort spelning dock. Men det gör inget, det var gratis...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Mycket kul att se, fråga kolon? är det numer tillåtet att fotografera hursomhaver???
Les Paul Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Mycket kul att se, fråga kolon? är det numer tillåtet att fotografera hursomhaver??? Det undrar jag med. Man såg kameror överallt, och vakterna brydde sig inte ens.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.