Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ok reglerna är ganska enkla: Jag påbörjar en mening, nästa person skriver färdigt min mening och börjar på nästa och se ser vi hur berättelsen blir till slut.

Det var en gång för länge sen i...

Annons
  • Svar 238
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

..hemlighet... utan omvärldens vetskap levde en grupp människor i symbios med tekniken, Studioforum hade skapat ett stort behov hos....

Postat (redigerat)

... den nysofoniska gruppen.

villket inte enbart tog sig uttryck i form av form

utan även en släng av sleven var på tapeten.

Redigerat av Rockfart
Postat

..när den stora gruppen av medlemmar fick reda på händelsen blev det uppenbart vilka som var hårdrockare, den allra mäktigaste ur klanen stegade fram och sade med hög och mäktig stämma.....

Postat

...namn som John Levén och Mic Michaeli kom upp. Mic sade någon, men är inte introt på "The Final Countdown" förinspelat när dom spelar live? Det var då som...

Postat

...verbalt kompanispöad. -IAN HAUGLAND! skrek en mindre grupp fetlagda herrar vid ett bord. Diskussionen blev hetare och hetare tills en herre i lång överrock stegade fram och sade med mörk stämma:...

Postat
"Det är jag som är Gud".. Jag är Aragorn, son av...

Jan Giullio och jag har kommit för att ta era själar. Han stegar fram mot bordet och...

Postat
..plockade fram ett schackspel. Med sig hade han även...

en glasslåda full med snus, ty han snusade i oerhörda kvantiter. Han plockar fram shackspelet och säger...

Postat

...

"jag är helt övertygad om att folk har alldeles för lite att göra egentligen". Varpå han...

Postat

...han lät dyrka upp ett lås tillängnat destillerat vatten med en kavel tillsammans med schakspelet. Sedan gick han fram till den illa luktande...

Postat

..Kvinnan from "da Hood" och menade att.."ska ni sitta här o lukta illa kan ni väl åtminstone göra rätt för er?"..varpå den illaluktande kvinnan sa:...

captain nemo (oregistrerad)
Postat

arenan och gick för att köpa sig en påse pilsner. Efter uträttat ärende slog hon sig ner på en bänk i parken, där...

Postat (redigerat)

... "gurgelhals", vilket hade att göra med grisens onda tå, som han varje gång någon frågade var tvungen att berätta om. Anekdoten om tån lät ungefär så här:

Redigerat av Diwic
Postat (redigerat)

..."bla.bla,bla...förstår ni för då kom..bla.bla.blabla..och vem somhelst får inte..bla.bla.bla"..36 timmar senare hade åhörarna somnat av tristess och gurgelhals blev lite grinig..

..en förbipasserande med gröna stöfvlar som hade råkat höra historien kom fram och..

Redigerat av demoniqus
Postat

...menade på att John Norum kan väl också ha ont i en tå då och då. Men han gnäller inte i 36 timmar för det. Han...

Postat

..brukar istället dra en step till "good golly miss molly" med sina svarta, lite trånga lackskor..

Skorna har han faktiskt fått i födelsedagspresent under en av Ju-rupps turnéer i..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.