Life Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 Hejsan Jag är på jakt efter ett bekvämt headset med riktigt bra ljud för en inte allt för stor penning. Jag hade tänkt mig runt 500 upp till 1000 kr. Har ni något tips? Headset = Hörlurar med mikrofon (för dom som inte visste det 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 beyerdynamics (numera) klassiska och välrenommerade hörlur DT250 finns mikrofon att köpa till för en liten slant.. ett plus i kanten är att det finns mkt reservdelar till den luren.. grundutsättningen kostar ca. en tusing på närmsta musikaffär.. det är fö. en stängd lur, så du kommer inte störas av omgivningen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Life Postat 23 april 2008 Trådstartare Dela Postat 23 april 2008 (redigerat) Låter bra, vet du var man kan få tag på mikrofon? Kolla igenom efter hörlurar istället och fick fram dessa: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=15601...746,19454,18856 Redigerat 23 april 2008 av Life Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.