mannen Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 Finns det någon musikaffär eller liknande som har ett stort urval studiomonitorer för provlyssning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 vart i landet bör den ligga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mannen Postat 23 april 2008 Trådstartare Dela Postat 23 april 2008 Nästan var som helst. Gärna nära Örebro eller Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 Nästan var som helst. Gärna nära Örebro eller Stockholm! Ja i sthlm har du gamla estrad, numera 4sound, på folkkungagatan. länge sen var där men vill minnas att de har ganska mycket att välja på. Om det har förändrats vet jag inte men gå dit och kolla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 JAM i Sthlm har också en del att välja på tror jag (var iofs lääänge sedan jag var där). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 annars finns ju deluxe som har det mesta inom allt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpo Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 Gamla Estrad har väääldigt mkt monitorer du kan prov lyssna... och trevlig är de där också🙂... inte för att de inte är det på andra ställen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mannen Postat 23 april 2008 Trådstartare Dela Postat 23 april 2008 Ok, så JAM, Estrad/4Sound, Deluxe i stockholm ska kollas in. Eller var ligger Deluxe? Tack för svaren. Manne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 23 april 2008 Dela Postat 23 april 2008 Ok, så JAM, Estrad/4Sound, Deluxe i stockholm ska kollas in. Eller var ligger Deluxe? Tack för svaren. Manne www.dlxmusic.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 25 april 2008 Dela Postat 25 april 2008 deluxe är bäst! min högst personliga åsikt dock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.