Jump to content
Annons

Våldäktsman härjarjar på orten.....


ThomasJ

Recommended Posts

Var just ute med ett par tjej o killkompisar för att spela basket på en skolgård här i södra sthlm.

Gissa om vi blir förvånade när det härjar in ett antal poliser på planen och "haffar" en av mina vänner.

Vi får veta att det härjaf en pedofil/våltäktsman i området och min vän stämmerin på singanlemnetet.

Vi rederut missförståndet o det är klart.

Men ush va otäktk igentligen.

Han som blev misstänkt har en lillesyster som blev våldtagen i samma område för några år sedan.

Blir så jävla rädd o arg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)
Var just ute med ett par tjej o killkompisar för att spela basket på en skolgård här i södra sthlm.

Gissa om vi blir förvånade när det härjar in ett antal poliser på planen och "haffar" en av mina vänner.

Vi får veta att det härjaf en pedofil/våltäktsman i området och min vän stämmerin på singanlemnetet.

Vi rederut missförståndet o det är klart.

Men ush va otäktk igentligen.

Han som blev misstänkt har en lillesyster som blev våldtagen i samma område för några år sedan.

Blir så jävla rädd o arg.

Är ni ute så sent och spelar korgboll?

😊

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

På nåt sätt så verkar det framgå av det han skriver som att dom faktiskt tillåter sig det. Jag tycker oxå att man ska få spela basket utan att bli misstänkliggjord oavsett tidpunkt på dygnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
På nåt sätt så verkar det framgå av det han skriver som att dom faktiskt tillåter sig det. Jag tycker oxå att man ska få spela basket utan att bli misstänkliggjord oavsett tidpunkt på dygnet.

Tycker jag också, men tänk om dåren kommit dit...

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Nä dom spelar inte korgboll egentligen. Dom röker hash med dårarna på kvällarna förstår ni väl.. 😆

Röker våldtäktsmannen hasch?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe.

Vi spalade som sagt "negerboll" och det görs på kvällen för att det e så mkt coolare.

hachet lämnade vi hemma.

Men förövrigt vae6 det inte bara en våldtäcktsmans, utan även en pedofil.

Vi skapa ett eget litet garde, o polisen sa på skarpen att vi inte får ta lagen i egna händer.

Skiter väl jag i igentligen när allt kommer till kritan om jag skulle hitta den saten

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...