Gladprick (oregistrerad) Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 (redigerat) Jag har en soulig, bred röst med ett bra register. Jag är en sångerska med ett öppet sinne för musik. Har bra scenvana och många studiotimmar bakom mig. Sjungit in på bl a Smile.dks ena platta i Extensive Studio här i Malmö och en utav ska-gruppen Liberators plattor. Har inga begränsningar vad gäller stilar. Har sjungit allt ifrån rnb, soul, jazz,gospel ,pop till country. Sjunger dessutom lead i ett countryband här i Skåne. Jag är ute efter samarbeten inom olika intressanta projekt. Kolla in min my space sida, www.myspace.com/sandreahmusic Är inte främmande för att vara co-writer. Söker även jobb inom tal-sektorn, dvs som talröst inom reklam. Redigerat 21 april 2008 av Gladprick
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Jag har en soulig, bred röst med ett bra register. Jag är en sångerska med ett öppet sinne för musik. Har bra scenvana och många studiotimmar bakom mig. Sjungit in på bl a Smile.dks ena platta i Extensive Studio här i Malmö och en utav ska-gruppen Liberators plattor. Har inga begränsningar vad gäller stilar. Har sjungit allt ifrån rnb, soul, jazz,gospel ,pop till country. Sjunger dessutom lead i ett countryband här i Skåne. Jag är ute efter samarbeten inom olika intressanta projekt. Kolla in min my space sida, www.myspace.com/sandreahmusic Är inte främmande för att vara co-writer. Söker även jobb inom tal-sektorn, dvs som talröst inom reklam. Lyssnade på låtarna. Härlig röst du har. 😮 Jag gillar alt-stämmor. 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 Tyckte nån låt påminde om "The Brand New Heavies" 😮
MyAspirinBird Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 mycket imponerad av röstresurserna framförallt, tyvärr har jag inte så mycket på gång just, men det kommer...tror vi delar samma melodispråk både som låtskrivare och musiker. växelsamarbetar gärna över nätet i låtform om möjligt..som sagt inte riktigt just nu, men framöver kanske? / www.myspace.com/myaspirinbird
Gladprick (oregistrerad) Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 mycket imponerad av röstresurserna framförallt, tyvärr har jag inte så mycket på gång just, men det kommer...tror vi delar samma melodispråk både som låtskrivare och musiker. växelsamarbetar gärna över nätet i låtform om möjligt..som sagt inte riktigt just nu, men framöver kanske? / www.myspace.com/myaspirinbird Hej! Tack för det! Kul att du tycker det!=) Varit inne på er my space sida. Cool musik! Mycket harmonier och en soft ton i grunden. Stämmor som är välbearbetade och ni har ju ett album inspelat. Dessutom en himla massa vänner.=) JAg måste bli bättre på det där med hur man gör för att sprida sin sida vidare till andra. Jag tror jag inte tagit tag i det riktigt eftersom jag vill först lägga upp lite nyinspelad musik och fixa till sidan. Sedan kan jag dra den vidare.=) Jo, jag tror vi kan ha en del gemensamt gällande musikalisk inställning. Vi kan ju adda varandra som vänner på my space och hålla kontakten. Ha det bäst!! MVh Sandra ☺️
Larsson Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 oj vad bra röst du har..jag gillar verkligen ditt sätt att sjunga.. synd att jag inte har en ådra rnb & soul i kroppen..och jag antar att vemodigt inte är något för en gladprick!! ☺️ fin röst iallafall..lycka till!! /Larsson
Gladprick (oregistrerad) Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 oj vad bra röst du har..jag gillar verkligen ditt sätt att sjunga..synd att jag inte har en ådra rnb & soul i kroppen..och jag antar att vemodigt inte är något för en gladprick!! ☺️ fin röst iallafall..lycka till!! /Larsson Hej på dig! Tack för ditt svar och dina kommentarer.=) Alltid roligt med feedback oavsett vad! JAg är alltid öppen för idéer! HAr ingen begränsning rent musikaliskt. VAd kör du för stil? Skriver du till artister? Spelar du in ditt material?
Larsson Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 oj vad bra röst du har..jag gillar verkligen ditt sätt att sjunga..synd att jag inte har en ådra rnb & soul i kroppen..och jag antar att vemodigt inte är något för en gladprick!! ☺️ fin röst iallafall..lycka till!! /Larsson Hej på dig! Tack för ditt svar och dina kommentarer.=) Alltid roligt med feedback oavsett vad! JAg är alltid öppen för idéer! HAr ingen begränsning rent musikaliskt. VAd kör du för stil? Skriver du till artister? Spelar du in ditt material? -jag kör väl alla möjliga stilar (nästan) -nä jag skriver inte till artister,men har gjort en del samarbeten -och jag spelar in mitt material i hemmastudio (samarbetar gärna över nätet) här är ett exempel på något jag har liggandes som skulle behöva en röst: http://www.speedyshare.com/831442358.html
Gladprick (oregistrerad) Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 oj vad bra röst du har..jag gillar verkligen ditt sätt att sjunga..synd att jag inte har en ådra rnb & soul i kroppen..och jag antar att vemodigt inte är något för en gladprick!! 😉 fin röst iallafall..lycka till!! /Larsson Hej på dig! Tack för ditt svar och dina kommentarer.=) Alltid roligt med feedback oavsett vad! JAg är alltid öppen för idéer! HAr ingen begränsning rent musikaliskt. VAd kör du för stil? Skriver du till artister? Spelar du in ditt material? -jag kör väl alla möjliga stilar (nästan) -nä jag skriver inte till artister,men har gjort en del samarbeten -och jag spelar in mitt material i hemmastudio (samarbetar gärna över nätet) här är ett exempel på något jag har liggandes som skulle behöva en röst: http://www.speedyshare.com/831442358.html HEj! JAg gillar verkligen stuket och harmonierna och tempot. Det är kanske en blivande vemodig soul låt när jag fått testa den. HAr du någon melodi på gång eller är det öppet för idéer? JAg kan prova text oxå om du vill. En sak bara. Kan inte alls det här med att jobba över nätet ännu- Det kräver väl antar jag att jag behärskar pro tools eller cubase eller något. Men jag har annars tillgång till inspelningsmöjligheter hos olika musiker som jag känner. Både hemma studio och proffs studio. Hur går det till? Skickar du filer till mig som jag kan vidarebefodra eller bränna ner och ta med tills studio? Eller? Nyfiken!
Gladprick (oregistrerad) Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 Tyckte nån låt påminde om "The Brand New Heavies" 😉 HEj! Kul att du gillade in stämma! Brand new heavies är en skit bra grupp! HAr aldrig haft tanken att efterlikna någon. Men det är lätt hänt!=)
Larsson Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 oj vad bra röst du har..jag gillar verkligen ditt sätt att sjunga..synd att jag inte har en ådra rnb & soul i kroppen..och jag antar att vemodigt inte är något för en gladprick!! 😉 fin röst iallafall..lycka till!! /Larsson Hej på dig! Tack för ditt svar och dina kommentarer.=) Alltid roligt med feedback oavsett vad! JAg är alltid öppen för idéer! HAr ingen begränsning rent musikaliskt. VAd kör du för stil? Skriver du till artister? Spelar du in ditt material? -jag kör väl alla möjliga stilar (nästan) -nä jag skriver inte till artister,men har gjort en del samarbeten -och jag spelar in mitt material i hemmastudio (samarbetar gärna över nätet) här är ett exempel på något jag har liggandes som skulle behöva en röst: http://www.speedyshare.com/831442358.html HEj! JAg gillar verkligen stuket och harmonierna och tempot. Det är kanske en blivande vemodig soul låt när jag fått testa den. HAr du någon melodi på gång eller är det öppet för idéer? JAg kan prova text oxå om du vill. En sak bara. Kan inte alls det här med att jobba över nätet ännu- Det kräver väl antar jag att jag behärskar pro tools eller cubase eller något. Men jag har annars tillgång till inspelningsmöjligheter hos olika musiker som jag känner. Både hemma studio och proffs studio. Hur går det till? Skickar du filer till mig som jag kan vidarebefodra eller bränna ner och ta med tills studio? Eller? Nyfiken! hej. vad kul att du fattade tycke för biten.😄 jag överlåter text & melofi till dig, det brukar bara bli rörigt när jag lägger mig i! och jag tror att det enklaste vore att du spelade in sång hos kompisarna eller studio,fast jag kan försöka hjälpa till ifall att du vill spela in det själv, men det brukar alltid vara lite krångligt i början innan man får allt att funka du kan iaf få låten i bättre kvalitet att jobba med.. jag tror jag Pm:ar dig istället!!😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Tyckte nån låt påminde om "The Brand New Heavies" 😆 HEj! Kul att du gillade in stämma! Brand new heavies är en skit bra grupp! HAr aldrig haft tanken att efterlikna någon. Men det är lätt hänt!=) Ja... alla har vi ju våra inspirationskällor. 😆 Jag gillar verkligen din sångröst. 😆
engson Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Hallå, Sandra! Det var ju min gamla låt (Jesus is...) som snurrar på din myspacesida. Kul att den lever fortfarande! Hoppas allt är väl och att du hittar sköna människor att jobba med! /Anders
Gladprick (oregistrerad) Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Hallå, Sandra!Det var ju min gamla låt (Jesus is...) som snurrar på din myspacesida. Kul att den lever fortfarande! Hoppas allt är väl och att du hittar sköna människor att jobba med! /Anders Tjena Jonas! Kul att höra ifrån dig! Hoppas allt e bra med dig! Hoppas du inte tar illa upp för att den finns på min sida. Jag borde bett om lov först! Förresten har du låtar på lut som ska spelas in och som du tror kan passa mig? Hade tyckt det varit kul med ett ssamarbete! Sköt om dig! MVh Sandra
engson Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Hallå, Sandra!Det var ju min gamla låt (Jesus is...) som snurrar på din myspacesida. Kul att den lever fortfarande! Hoppas allt är väl och att du hittar sköna människor att jobba med! /Anders Tjena Jonas! Kul att höra ifrån dig! Hoppas allt e bra med dig! Hoppas du inte tar illa upp för att den finns på min sida. Jag borde bett om lov först! Förresten har du låtar på lut som ska spelas in och som du tror kan passa mig? Hade tyckt det varit kul med ett ssamarbete! Sköt om dig! MVh Sandra Det är lugnt med låten... använd den gärna! Längesen jag gjorde nåt nytt, men jag ska tänka på dej om det blir läge! Allt gott /Anders
Gain Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Hallå, Sandra!Det var ju min gamla låt (Jesus is...) som snurrar på din myspacesida. Kul att den lever fortfarande! Hoppas allt är väl och att du hittar sköna människor att jobba med! /Anders Tjena Jonas! Kul att höra ifrån dig! Hoppas allt e bra med dig! Hoppas du inte tar illa upp för att den finns på min sida. Jag borde bett om lov först! Förresten har du låtar på lut som ska spelas in och som du tror kan passa mig? Hade tyckt det varit kul med ett ssamarbete! Sköt om dig! MVh Sandra Det är lugnt med låten... använd den gärna! Längesen jag gjorde nåt nytt, men jag ska tänka på dej om det blir läge! Allt gott /Anders Skön sång på den låten 🙂 Btw inte lätt att ge cred när du ibland heter Jonas och som oftast..Anders?! 😉
Svencanz Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Hej Sandra, Utvandrad Malmo gosse som skriver - utan prickar och "ronningar" over bokstaverna... Jag gillar stammorna och en viss Chaka flavour; och vi har inriktningar som skulle overlappa val. Har just atervant till musik efter 10 ars franvaro, jobbar mest i Reason men spelar ocksa tenor sax. Min (nya) musik spelas redan pa lokal radio, och jag har intresse fran film producenter. Detta aret har jag "lekt" ganska brett med Reason, men borjar nu fokusera pa resultat. I laget har jag tva latar som ar "voice ready" och manga fler som kan anpassas, utvecklas. Jag skulle garna se input fran din del ocksa, ett utvecklings samarbete salunda. Att jobba pa distans skulle handla om likartad vision, som da overbryggar avstandet. Jag ar bra pa teknik. Jag har skickat dig ett PM ocksa, och skulle vilja skicka dig en prov CD pa min musik; vad man kan fippsa ihop genom att anvanda Reason. Det skulle vara kul att gora nasta "Aint' Nobody" - eller kanske mer realistiskt, latar med drag i. Aven om jag ocksa har en del mer inatvanda latar. En, faktiskt 😉 Jag har en del skolade roster har i NZ som ar upplinade, men dessa sangerskor sjunger endast; och jag tror ett mer personligt engagemang i musikens utvecklande ar av stort varde. Du kan ocksa emaila svenca AT ihug.co.nz Skulle vara kul att hora av dig, Sven Nya Zeeland
Yaujta Postat 8 maj 2008 Postat 8 maj 2008 Hej På Alla ?....* Bra Röst Gladprick =D Jag Behöver nån röst (DU)Gladprick till Min Låt ... http://www.myspace.com/djgabalto
RoBERT Postat 9 maj 2008 Postat 9 maj 2008 Hejdu! La in en friend request på myspace alldeles nyss. bra att utvidga sitt kontaktnät litegrann. 😉 "min" myspace är inte min, utan projektet jag håller på med tillsammans med "limpan" här på forumet. men det är oftast jag som är inloggad på myspacen. Härlig röst du har och schysst musik. 😕 Har inget upplinat just nu, men min dörr är alltid öppen för samarbeten. Om du kollar in vår myspace så är det min röst du hör på första låten i det som kallas "medley". Även jag som skrivit den låten. Robert Blomberg heter jag. det står vem som skrivit vad där iofs tror jag. 😆 Hur går det med samarbetena ? har det kommit igång nånting? Cheers, /Robert
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.