RaggenKaggen Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Hej Jag blev medlem här för något år sedan för att få svar på en fråga. Sedan dess har jag aldrig varit inne här och hela tiden fårr nyhetsbrev. Nu undrar jag om någon här kan ta bort mej som medlem. Snälla ☺️😲
Wernborg Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Eller bocka av rutan i kontrollpanelen så slipper du nyhetsbrevet varannan vecka. Om du får nyhetsbrev hela tiden har du nog andra problem 😄
Memphis Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 (redigerat) Tjena! Du kan stänga av nyhetsbreven genom att gå till Kontrollpanelen upp till höger på sidan, sedan E-postinställninger ner till vänster och där bockar du ur Ta emot Studio forums nyhetsbrev varannan vecka. Detta är mycket smidigare än att säga upp sitt medlemskonto på forumet eftersom du säkert kommer få fler frågor om något annat framöver och då är det ju lämpligt att fortfarande vara medlem. 😄 Mvh Memphis Edit: Wernborg hann före.. 😄 Redigerat 21 april 2008 av Memphis
Novembernatt Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
LaylaRiff Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 HejJag blev medlem här för något år sedan för att få svar på en fråga. Sedan dess har jag aldrig varit inne här och hela tiden fårr nyhetsbrev. Nu undrar jag om någon här kan ta bort mej som medlem. Snälla 😮😄 jaha..... Fullfjädrar nu va? :-) Så nu när du kan allt så skall du alltså lämna oss? Uj va egoistiskt tänkt.. :-( Om Du inte behöver detta forum någe mera, så kanske detta forum numera behöver dig? Hjälp oss andra musiker i vårt sökande efter det fetaste Soundet. Hjälp MIG att skriva en HIT!...
®offe Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 HejJag blev medlem här för något år sedan för att få svar på en fråga. Sedan dess har jag aldrig varit inne här och hela tiden fårr nyhetsbrev. Nu undrar jag om någon här kan ta bort mej som medlem. Snälla 🙂😄 Jag ska snacka med några konstiga polare som knaprar helskumma piller, dom kommer att ta bort dig. Helt. 😆 /R 😆😆😆 äääh jag bara skojjar, alla vet att jag inte har några polare ha ha ha
Memphis Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 HejJag blev medlem här för något år sedan för att få svar på en fråga. Sedan dess har jag aldrig varit inne här och hela tiden fårr nyhetsbrev. Nu undrar jag om någon här kan ta bort mej som medlem. Snälla 🙂😄 Jag ska snacka med några konstiga polare som knaprar helskumma piller, dom kommer att ta bort dig. Helt. 😆 /R 😆😆😆 äääh jag bara skojjar, alla vet att jag inte har några polare ha ha ha 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.