Steve-o Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 (redigerat) Hejsan! Jag håller på med ett par projekt nu som jag vill ha lite "mattor" och lite leads i. Det är pop/rock/ballad stilar. Intresserad? http://www.box.net/shared/ylj7081s0g Återkom gärna om någon skulle vara intresserad! Steffe Redigerat 21 april 2008 av Steve-o
Steve-o Postat 21 april 2008 Trådstartare Postat 21 april 2008 36 visningar och ingen intresserad? Något som är oklart? Finns det ingen I musiksverige som vill lägga lite lead och schyssta mattor? Eller.......är låten så kass? Steffe
Anders F Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 (redigerat) Låten är aboslut inte kass. Dock så tyckte jag bara genom att lyssna genom några sketna lurar nu att det var lite krock i produktionen. Hur ska jag förklara mig nu då......jo, det var som att låten kändes som en stil, medan produktionen var i en annan. Det kändes som en krock i mina öron. Detta kanske inte är något du vill höra, men har du funderat på att kanske göra produktionen till lite mer rock/dansband? Ta upp din låt i tempo. Tänker lite som bandet highlights och låten som av eld. Kanske beror lite på dina dagar i coverband, men fundera på tanken och döm inte ut det direkt för att ordet dansband dyker upp i texten. Om du nappar på idén så skulle jag helt klart vara intresserad av att hjälpa till med produktionen och även klaviaturpåläggen då MVH Anders Redigerat 21 april 2008 av Gizmozis
Steve-o Postat 21 april 2008 Trådstartare Postat 21 april 2008 Bra och konstruktiv kritk/tips. Skall fundera lite på det, hade tänkt att lite schysst synt skulle tillföra den sista pusselbiten bara. Stilen är bland med lite olika influenser och så. Steffe
GIGAN (oregistrerad) Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Bra och konstruktiv kritk/tips. Skall fundera lite på det, hade tänkt att lite schysst synt skulle tillföraden sista pusselbiten bara. Stilen är bland med lite olika influenser och så. Steffe Ska se om jag kan hjälpa dig! Stilen är ? Och influenserna ? Har du mer konkret, så jag har ngt att gå på? GIGAN
Steve-o Postat 21 april 2008 Trådstartare Postat 21 april 2008 Nej då GIGAN, har du lyssnat på låten så är det bara och köra, gör vad du vill!!! Spännande!!! http://www.box.net/shared/ylj7081s0g mvh Steffe
GIGAN (oregistrerad) Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Nej då GIGAN, har du lyssnat på låten så är det bara och köra, gör vad du vill!!! Spännande!!! http://www.box.net/shared/ylj7081s0g mvh Steffe OK, ho, ho! And here we go! GIGAN
sony Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 [Hej ja kan lägga lite keyboard om du vill ?` Mail till mig på thomasberglund_3@hotmail.com ps har spelat i nästan 20 år 😳 Hör som sagt av dig om du vill ha hjälp . MVH Thomas.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.