Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan!

Jag håller på med ett par projekt nu som jag vill ha lite "mattor" och lite leads i.

Det är pop/rock/ballad stilar.

Intresserad?

http://www.box.net/shared/ylj7081s0g

Återkom gärna om någon skulle vara intresserad!

Steffe

Redigerat av Steve-o
Annons
Postat

36 visningar och ingen intresserad? Något som är oklart?

Finns det ingen I musiksverige som vill lägga lite lead och schyssta mattor?

Eller.......är låten så kass?

Steffe

Postat (redigerat)

Låten är aboslut inte kass. Dock så tyckte jag bara genom att lyssna genom några sketna lurar nu att det var lite krock i produktionen. Hur ska jag förklara mig nu då......jo, det var som att låten kändes som en stil, medan produktionen var i en annan. Det kändes som en krock i mina öron. Detta kanske inte är något du vill höra, men har du funderat på att kanske göra produktionen till lite mer rock/dansband? Ta upp din låt i tempo. Tänker lite som bandet highlights och låten som av eld. Kanske beror lite på dina dagar i coverband, men fundera på tanken och döm inte ut det direkt för att ordet dansband dyker upp i texten. Om du nappar på idén så skulle jag helt klart vara intresserad av att hjälpa till med produktionen och även klaviaturpåläggen då :rolleyes:

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat

Bra och konstruktiv kritk/tips. Skall fundera lite på det, hade tänkt att lite schysst synt skulle tillföra

den sista pusselbiten bara. Stilen är bland med lite olika influenser och så.

Steffe

GIGAN (oregistrerad)
Postat
Bra och konstruktiv kritk/tips. Skall fundera lite på det, hade tänkt att lite schysst synt skulle tillföra

den sista pusselbiten bara. Stilen är bland med lite olika influenser och så.

Steffe

Ska se om jag kan hjälpa dig!

Stilen är ? Och influenserna ?

Har du mer konkret, så jag har ngt att gå på?

GIGAN

• 3 veckor senare...
Postat

[Hej ja kan lägga lite keyboard om du vill ?`

Mail till mig på

thomasberglund_3@hotmail.com

ps har spelat i nästan 20 år 😳

Hör som sagt av dig om du vill ha hjälp .

MVH Thomas.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.