toka Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Access Virus C desktop synthen i perfekt skick säljes för 9000:- Perfekt synth för dig som gillar att ratta och sysslar med techno/trance! Rackvinklar, Kartong, manual och en CD med massa extra ljud medföljer! Jag finns i Uppsala! Hör av dig! toomas1@hotmail.com //toomas
tordA Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 en sån skulle jag vilja ha ☺️ jag skulle vilja ha pengar åxå 😕
Fredster Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 www.vendolin.se ....kanske? Eller det nya sälj/köp forumet här på studio......ja just det, det finns ju inte just nu! 😕
Linus Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 Jag provade en Virus KC i Köpenhamn. Det var något speciellt med klaviaturen tyckte jag. Kändes inte bara som en Virus C med tangenter. Det fanns något speciellt.... Jag vill ha en.... när jag har en fet budget! 😕
Pulse. (oregistrerad) Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 Annonsera inte här! 😄 Gör som alla andra och annonsera på Vendolin !
One night in The Trance Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 (redigerat) en dröm synt 😄 Redigerat 22 oktober 2004 av One night in The Trance
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.