FalafelInc Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 Jag har precis instalerat Nexus pluginen och det funkar Nexus kommer fram utan problem men hur får jag fram ljuden som jag sen ska ha i min låt Tex. ett piano ljud
Piccazzo Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 (redigerat) Klickar på Tex Piano och därefter välja vilket Piano du vill ha. Om det verkar komplicerat kan du ju alltid försöka läsa manualen.. Redigerat 20 april 2008 av Piccazzo
FalafelInc Postat 20 april 2008 Trådstartare Postat 20 april 2008 Klickar på Tex Piano och därefter välja vilket Piano du vill ha.Om det verkar komplicerat kan du ju alltid försöka läsa manualen.. Va ska ja göra sen me de ljudet som jag har valt då?
Lonian Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 haha skit samma listade ut de vaddå installerade du cracket ? (= Dela gärna med dig om hur du fick det att funka
Piccazzo Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Va ska ja göra sen me de ljudet som jag har valt då? Du kan ju pröva att spela , eller så kan du tömma papperskorgen.
Linus Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Klickar på Tex Piano och därefter välja vilket Piano du vill ha.Om det verkar komplicerat kan du ju alltid försöka läsa manualen.. Va ska ja göra sen me de ljudet som jag har valt då? 😲😆
FalafelInc Postat 26 april 2008 Trådstartare Postat 26 april 2008 haha skit samma listade ut de 😛 vaddå installerade du cracket ? (= Dela gärna med dig om hur du fick det att funka 🙂 Höger klickar o trycker Insert sen väljer Nexus sen e de bara att bläddra bland massa sköna ljud 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.