Hoshinomiyabi Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Nu har jag skrivit i vart enda musik forum jag kunnat hitta, och ännu inte hittat någon som är intresserad! Jag är en tjej på 22 år som bor utanför Göteborg. Jag har precis kommit hem från Japan, har bott där i två år och lärt mig språket. Då fick jag även upp ögonen för musiken! Jag älskar den! Jag söker någonting! Vad som helst! Jag är sångerska, kan sjunga på svenska, engelska samt japanska (föredrar det tredje alternativet hehe) men kan inte spela någon instrument. Är även bra på låtskriveri. Jag har sökt överallt efter bandmedlemmar till ett J-rock / Visual Kei band, men inte hitta några så nu söker jag någon att göra musik med! Vem som helst! Producent, någon som vill sätta mig i ett rockband, vem som helst som vill samarbeta! Jag älskar att sjunga hård musik, men även ballader faller mig i smaken. När det kommer till japansk musik så gillar jag dir en grey, miyavi, anza, headphones president, lm.c, rentrer en soi, zoro etc etc. Gillar även My Chemical Romance, Avril Lavigne, Gwen Stefani, Rihanna mfl. Har en soundclick (sjunger dock mest på japanska): http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=822077 (rekommenderar The Final, M samt Fix You för engelsk sång) Jag vill sjunga så mycket nu att jag samarbetar med vem som helst, så länge jag får göra iaf EN låt på japanska! Hör av er till min mail om intresserad: se.shu.rinla@gmail.com Hoppas på svar!
Twilight_Zound Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Haj..... Om du har möjlighet att spela in sång själv så kan det bli högaktuellt med forumcollab.... 😄 Samarbeide over net er en mulighed....
Hoshinomiyabi Postat 19 april 2008 Trådstartare Postat 19 april 2008 kanske kan funka det med =) Elekronisk musik och house då?
Hoshinomiyabi Postat 19 april 2008 Trådstartare Postat 19 april 2008 Ja, jag kan spela in själv hemma ja =) Haj..... Om du har möjlighet att spela in sång själv så kan det bli högaktuellt med forumcollab.... 😄 Samarbeide over net er en mulighed....
Twilight_Zound Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 (redigerat) Låter finemang.... Du kommer nog få en del uppdrag... Finns det någonstans på nätet man kan få ett lille skameprov... 後で参照してください... 願ってたくさんの友達を見つけることはここ.... PS: 私は赤鉛筆 LOL Redigerat 19 april 2008 av Twilight_Zound
Hoshinomiyabi Postat 19 april 2008 Trådstartare Postat 19 april 2008 Skameprov? jag har de låtar jag spelat in på länken där. http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=822077 vad för typ av musik pratar vi om? nihon no? Låter finemang....Du kommer nog få en del uppdrag... Finns det någonstans på nätet man kan få ett lille skameprov... 後で参照してください... 願ってたくさんの友達を見つけることはここ.... PS: 私は赤鉛筆 LOL
Twilight_Zound Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 (redigerat) Jag själv är väldigt inne på soft electroniskt eller kanske rentav ambient.. Men kan lätt slänga ihop hårdare trance, techno eller till och med rock.. Kolla länkarna under texten här... PS: イムいない異常なし 私は完全に正常なスウェーデンのガイ... LOL Redigerat 19 april 2008 av Twilight_Zound
Hoshinomiyabi Postat 19 april 2008 Trådstartare Postat 19 april 2008 Rock är väl mest min grej, tror jag Jag själv är väldigt inne på soft electroniskt ellerkanske rentav ambient.. Men kan lätt slänga ihop hårdare trance, techno eller till och med rock.. Kolla länkarna under texten här... PS: イムいない異常なし 私は完全に正常なスウェーデンのガイ... LOL
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.