Reggaekungen (oregistrerad) Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Hej hopp! đ NĂ„gon som vet hur det funkar med window configurations???? Jag har gjort nĂ„gra alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom????? Trodde att det bara skulle va att klicka pĂ„ dom olika sĂ„ det bytte fönster men icke, vad har jag glömt? Hur gör jag. har försökt att söka hĂ€r i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!
aolsson Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 (redigerat) FöregĂ„ende Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll âliteâ om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel. Hur som helst, har ingen PC i nĂ€rheten.. pĂ„ Mac Ă€r det âkomma + siffra + stjĂ€rnaâ. ex (, + 1 + *) dĂ€r siffran stĂ„r för vilken "win config" du vill hĂ€mta upp.. Jag kör dom alltid pĂ„ det nummeriska tangetbordet Hej hopp! đNĂ„gon som vet hur det funkar med window configurations???? Jag har gjort nĂ„gra alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom????? Trodde att det bara skulle va att klicka pĂ„ dom olika sĂ„ det bytte fönster men icke, vad har jag glömt? Hur gör jag. har försökt att söka hĂ€r i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!! Redigerat 19 april 2008 av aolsson
Reggaekungen (oregistrerad) Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 FöregĂ„ende Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll âliteâ om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel.Hur som helst, har ingen PC i nĂ€rheten.. pĂ„ Mac Ă€r det âkomma + siffra + stjĂ€rnaâ. ex (, + 1 + *) dĂ€r siffran stĂ„r för vilken "win config" du vill hĂ€mta upp.. Jag kör dom alltid pĂ„ det nummeriska tangetbordet Hej hopp! đNĂ„gon som vet hur det funkar med window configurations???? Jag har gjort nĂ„gra alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom????? Trodde att det bara skulle va att klicka pĂ„ dom olika sĂ„ det bytte fönster men icke, vad har jag glömt? Hur gör jag. har försökt att söka hĂ€r i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!! DANKE đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.