Jump to content
Annons

window configurations / PC

Recommended Posts

Reggaekungen (oregistrerad)
Postat

Hej hopp! 😉

NĂ„gon som vet hur det funkar med window configurations????

Jag har gjort nÄgra alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom?????

Trodde att det bara skulle va att klicka pÄ dom olika sÄ det bytte fönster men icke,

vad har jag glömt? Hur gör jag.

har försökt att söka hÀr i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!

Annons
Postat (redigerat)

FöregĂ„ende Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll ”lite” om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel.

Hur som helst, har ingen PC i nĂ€rheten.. pĂ„ Mac Ă€r det ”komma + siffra + stjĂ€rna”. ex (, + 1 + *) dĂ€r siffran stĂ„r för vilken "win config" du vill hĂ€mta upp.. Jag kör dom alltid pĂ„ det nummeriska tangetbordet

Hej hopp! 😄

Jag har gjort nÄgra alternativa fönster i listan men hur f....n skiftar man mellan dom?????

Trodde att det bara skulle va att klicka pÄ dom olika sÄ det bytte fönster men icke,

har försökt att söka hÀr i forumet men hittar inget, och i manualen hittar jag inget heller!!!

Redigerat av aolsson
Reggaekungen (oregistrerad)
Postat
FöregĂ„ende Pro Tools tipset i tidningen (vox comping) innehöll ”lite” om "windows configuration", hade dock knutit det till mem location om jag inte minns fel.. fanns (finns) en session att ladda hem med exempel.

Hur som helst, har ingen PC i nĂ€rheten.. pĂ„ Mac Ă€r det ”komma + siffra + stjĂ€rna”. ex (, + 1 + *) dĂ€r siffran stĂ„r för vilken "win config" du vill hĂ€mta upp.. Jag kör dom alltid pĂ„ det nummeriska tangetbordet

Hej hopp! 😄

DANKE 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.