Jump to content
Annons

Högtalar Switch till datorn

Recommended Posts

prodman (oregistrerad)
Postat

Täntke koppla 2 par olika högtalare till datorn, finns det någon billig simpel switch som ni känner till??

Annons
Postat

SM pro audio M-patch 2 eller Nanopatch funkar bra.. ska du ha en aktiv funkar mackie´s big knob.. finns beggat runt tusingen...

prodman (oregistrerad)
Postat
SM pro audio M-patch 2 eller Nanopatch funkar bra.. ska du ha en aktiv funkar mackie´s big knob.. finns beggat runt tusingen...

Hm, dem funkar säkert kalasbra, men tänkte mig något mycket enklare, och billigare, en simpel omkopplare helt enkelt

• 1 år senare...
Postat
nåt sånt här?

NetOnNet

jag har en liknande, fast för två par. vet inte märke.

Hej alla.

Är på jakt efter en liknande produkt som denna, fast helst med RCA istället för högtalarkontakter. Nån som har något tips?

Min tanke är att kunna spela upp min musik från min studiodator i olika typer av högtalare för att se hur mastringen7mixningen låter i olika typer av högtalare.

Alla högtalare är aktiva men av olika typ och storlek. Helst för under tusenlappen om det finns.

Postat
Hej alla.

Är på jakt efter en liknande produkt som denna, fast helst med RCA istället för högtalarkontakter. Nån som har något tips?

Min tanke är att kunna spela upp min musik från min studiodator i olika typer av högtalare för att se hur mastringen7mixningen låter i olika typer av högtalare.

Alla högtalare är aktiva men av olika typ och storlek. Helst för under tusenlappen om det finns.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=68829979

Postat

Tack! 🙂

Köpte faktiskt just denna idag, men har inte hunnit testa den.

Men min teori är att kunna använda denna med en ljudkälla till fyra utenheter.

Trots att det står att den är gjort för 4 in, 1 ut. Men jag påstår att RCA är helt dubbelriktat och att dosan i sig inte har någon intelleigens att förhindra detta.

Har jag rätt eller fel?

Postat (redigerat)
Tack! 😳

Köpte faktiskt just denna idag, men har inte hunnit testa den.

Men min teori är att kunna använda denna med en ljudkälla till fyra utenheter.

Trots att det står att den är gjort för 4 in, 1 ut. Men jag påstår att RCA är helt dubbelriktat och att dosan i sig inte har någon intelleigens att förhindra detta.

Har jag rätt eller fel?

Helt rätt. 🙂

Till det priset kan det bara vara en enkel omkopplare.

Redigerat av Claes

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.